Deze kan wel n beetje liefde gebruiken!
Ja, ruim 20 jaar in bezit en ben een bezig persoon. Er zitten wat krasjes op en bij het onderhoud kreeg hij niet alle wijzertjes netjes omhoog zoals je ziet. Zie ik nog iets over het hoofd? Het is geen gepolijst horloge in ieder geval en ook niet een horloge dat enkel in de doos gebleven is.
Pardon? Naar de horlogeboer op de markt gegaan?
Nee, natuurlijk niet. Naar een bekende horlogemaker en verkoper in Rotterdam. Hij was certified Omega hersteller en ook van vele andere merken, maar hij zei dat dit niet lukte. Geen idee waarom.
Niks mis met lekker dragen. Maar zou m dan wel gewoon goeie service geven.
Het is overigens wel iets waar ik me aan stoor, hoor!
Dan zou ik m de service geven die hij nodig heeft. Incl scherp maken. Lekker man, kan je er weer jaren tegenaan.
Wow die is heel mooi…
is een van de eerste versies van de royal oak chrono
Zo zeg. Die kan wel wat intieme liefde gebruiken.
Zou hem lekker naar AP zenden voor een full overhaul.
Kost wat, maar dan heb je ook een zgan horloge
ik schat 3 rooitjes, maar dat pas lekker bij het aantal subdials en de kleur ![]()
Of rij je ook al 20 jaar een Franse auto rondom voorzien van deuken en een lekkende bak?
Dan heb ik niks gezegd. ![]()
![]()
Ik las Ferrari ![]()
Wanneer het weer nodig is krijgt hij weer een nette onderhoudsbeurt. Maar eerlijk gezegd… ik krijg altijd snel krasjes op horloges…. Ben te druk bezig met van alles! Op mijn Apple Watch had ik daarom altijd een lelijke siliconen of rubberen hoes er omheen, nu draag ik hem gewoon niet meer. Maar dat kan en wil ik niet bij de echte horloges, maar dan komt er wel eens een krasje helaas… vooral bij de grotere horloges die ik bezit natuurlijk.
Niets mis met een geleefde AP.
Ik zag er eentje voorbij komen hier die zo vaak gepolijst was, dat de schroeven door de rand heen kwamen. Dan heb ik liever een ongepolijste. Na het polijsten komen helaas weer de tekenen van het dragen bij mij weer terug.
Betere oorden daar ![]()
Haha dat is een wilde!! Er komen mooie dingen bij jullie voorbij. Heb je het een beetje naar je zin??
Jaa zeker! mooi plekje, dikke horloges, leuk team en klanten ![]()