@Tempusuurwerktechniek ”Operatie Schroevenaandraaien” ![]()
![]()
Meteen even alles nagelopen, Jasper bedankt maar weer ![]()
@Tempusuurwerktechniek ”Operatie Schroevenaandraaien” ![]()
![]()
Meteen even alles nagelopen, Jasper bedankt maar weer ![]()
Top weer:+1:![]()
Super!! ![]()
Eind goed, al goed!
(Het was echt geen gezicht
)
Zou heel voorzichtig zijn met zo een waarbij een bezel schroef fout geplaatst is, betekent aan gewerkt door iemand die niet weet wat ie doet.
Zo kun je van buitenaf wel meteen zien dat hij niet meer in de garantie zit.
Maar ik hoop voor de eigenaar oprecht dat het nu in orde is.
Betah!
de AP is uit 2015 en ik ken de historie volledig (had maar 1 eigenaar voor mij). Dit oxidatieplekje is verder niets “zorgelijks”. De bevriende handelaar van wie ik hem heb gekocht heeft de kast bij aankoop laten openen om het uurwerk om te controleren. Dat is niet door de aller grootste vakman gedaan idd
. Daarom blijkt nu dat er wat losjes zat qua schroeven. Ik draag hem heel weinig. Door al het in het donker liggen zie ik al het goud iets verkleuren.
Uiteraard dank voor je bezorgdheid ![]()
Uiteraard geen garantie meer. AP geeft bij mijn weten maar 2 jaar fabrieksgarantie met mogelijkheid tot uitbreiden naar 5 jaar. Toen ik hem kocht in 2022 wastie al ruim erbuiten. Maar hij loopt als een zonnetje
. Jasper heeft alleen wat geolied en dat is altijd goed na zoveel jaar. Ik draag hem lekker met de kerst. (Sowieso mijn enige horloge op leer in de collectie).
Goed te horen en fijne kerstdagen met dit mooie horloge😋.
Vandaag toch nog een keer langs AP om de 38 chrono naast de 41 te leggen. Moet zeggen dat ik er wel uit ben. 38mm met blauwe plaat a.u.b.
Die groene plaat is trouwens wel echt tof.
Deze kleurstelling kon mij ook wel bekoren
Jammer van de maat ![]()
Helemaal 100% eens. Zet mij maar 1 plaatsje onder jou op de lijst
. (Blijf ik hopen op het AltCoin Season , daar moet het dan vandaan komen
)
Vind die 38mm chrono geweldig. Maar zonder glazen kastbodem pas ik…
Kan ik inkomen. Bestaat helemaal niet voor de 38 chrono neem ik aan? De 41 heeft het wel ![]()
Nee idd. Verder supermooi!
Top. Wanneer gaan we?
Mag ik mee?