AP Only (Deel 3)

IMG_1609

Ik ook :clown_face:

IMG_1609

Het ging ook om vooraanstaande klanten @551er :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Bwatched is serieus. Soit. Nu naar de vraag:

Ik begrijp jouw verwarring richting de vraagsteller, maar hij is toch echt duidelijk in zijn vraagstelling.

Is er iemand die ervaring heeft met de AP community en zo ja, wat organiseert AP dan zoal voor die community?

Hoe bedoel je?

De AP social club is dat. Daar zal jij ook wel lid van zijn toch?

1 like

In mijn Insta-influence tijd kreeg ik een invite, tijdje lid geweest maar ik was er snel klaar mee.

Ik had geen zin om naar Zwitserland te reizen om te zoveelste RO release te moeten bekijken.

1 like

Ik kan er niet uit opmaken of ie er geweest is, of wat heeft gehoord van iemand. “Boutique in Amsterdam”? Die is er niet. Dus wss dan niet.

@Bwatched ik denk dat dat allemaal verleden tijd is, mss nadat AP alles zelf is gaan doen, vanaf eind 2021. Ik heb er iig nog nooit van gehoord, ook niet van online seminars.

Ok, mbt tot de vragen dan van @zeno:

Er zijn inderdaad per jaar wel 1 of meerdere events, ik weet niet precies wat de criteria zijn om uitgenodigd te worden.

En inderdaad, er gaan ook klanten op uitnodiging naar Le Brassus, ook daarvoor ken ik de criteria niet. Ik kan me wel voorstellen dat het niet waarschijnlijk is dat ze je daarvoor bellen na aankoop van 1 Royal Oak.

Wat betreft de gastvrijheid van het AP House, ik voel me er altijd meer dan welkom. Het is wel verstandig van tevoren even aan te geven dat je komt, dat doe ikzelf iig wel. Zou er zelf niet zomaar met relaties naartoe gaan.

Edit: behalve met @SAT natuurlijk

3 likes

Oh nee joh, dat is juist iets van de laatste jaren. Is volgens mij tijdens Corona opgestart en is alleen maar groter geworden. Als je Googled op AP social club zal je vast wel iets vinden.

Mij stond het overigens tegen, dat ze zoveel tijd en aandacht besteden alleen als je een “online presence” hebt. Voor mijn gevoel luisterde AP de laatste jaren meer naar beroemdheden en influencers dan naar de daadwerkelijke klant.

1 like

Ouch… ik maar denken dat @anon97633772EVHF een grote meneer is

3 likes

Online is dat niet hoor. Althans, ik heb er nooit iemand over gehoord. Uitnodigingen voor een event worden wel geschaard onder “Social Club”. Maar dat is meer een soort benaming van waaronder het event valt.

1 like

Misschien was het dan een ding tijdens de lockdown, was een hele portal met allerlei online content, live streams en uitnodigingen tot events.

Of ze de portal nog hebben, geen idee maar die social club is er nog steeds, een aantal bekende van me zijn er dit jaar nog geweest. :man_shrugging:t2:

Check maar eens bij je AP contactpersoon

Redelijk off topic, maar dit is een interessant artikel over de huidige staat van AP.

Ben echt benieuwd waar ze over 5-10 jaar staan.
https://www.instagram.com/p/DS5n5vHCr2E/?igsh=MWxucmpvdWJybmQyMw==

5 likes

Wat een ellende! En niet alleen AP volgens hem, maar nog vele anderen!

:joy:

Tegenwoordig werkt iedereen samen met beroemdheden, Rolex (en in mindere mate VC en PP) doen dat al jaren. Tegelijkertijd is AP helemaal all out gegaan met alle influencer special editions, limiteds, etc. Dat zie ik de andere merken veel minder doen.

Zelf ben ik meer fan van de meer conservatieve en product gefocuste aanpak van de andere merken.

Que?

Met de universelle en de RD5 van een aantal weken geleden laat AP zien dat het met de product focus wel goed zit.

Een van de redenen dat ik AP leuk vind, is dat het juist een heel innovatief horlogemerk is.

1 like

Thanks!

Thanks!

Sorry voor de verwarring, maar bedoelde inderdaad het AP House. En ja, dat is daar verteld.

Thanks, dit is een antwoord op mijn vraag.

Je kan t niet laten he😂

2 likes

Hou ons op de hoogte van je bevindingen!

Was niet eens bewust!