AP Only (Deel 3)

Zou best kunnen hoor. Maar toch heeft het wel iets met de hype te maken. Ik heb het idee dat dit soort ravages vaker bij AP vookomen dan bij bv VC. @deuxani geeft ook al aan dat bij de Royal Oak vaak schroeven verkeerd staan, laat staan wat er binnen nog allemaal speelt. En bij Patek zie je ook minder ellende heb ik het idee. En bij independents zie je dit eigelijk helemaal nooit. Maar ik kan mij natuurlijk vergissen.

Is de beste man er nog steeds niet vanaf?

1 like

Ik snap je punt en ik denk ook dat het hoofdzakelijk van voor de hype komt. Maar dan nog, een gouden Royal Oak is altijd een horloge geweest met een heel hoog prijskaartje, dus om die bij de eerste de beste horlogemaker te laten maken, dat is soms moeilijk voor te stellen.

Ik denk dat het toch wel overal voorkomt. Bij een Royal Oak valt het alleen meteen heel erg op vanwege de stand van de schroeven en omdat het niet gemakkelijk is om de bezel mooi strak te krijgen. Om echt de AP afwerking na te bootsen moet je heel veel ervaring hebben met AP.

1 like

Dat geldt vast voor alle mensen die op dit forum zitten, maar niet voor veel anderen.

1 like

:point_up_2:

:point_up_2:

2 likes

Hele leuke video dit, maar is wel echt hobbyist. Niet gedaan zoals t hoort imo, maar wel netjes en beetje “als t niet kan zoals t moet, dan moet het maar zoals het kan”. Wel mooi ook dat ie zelf gereedschap maakt.

3 likes

Ik volg graag Watchesspa, erg knap wat hij met deze witgouden kast heeft kunnen doen;

11 likes

We mogen hier ook weer mee doen.

30 likes

Welke ref is dit?

15510?

Jup

Nice!! Ik zou dit ook wel lusten met de zilveren wijzerplaat. Het moet er eens van komen :face_holding_back_tears:

Mooie aanwinst!

1 like

Proficiat met je NA!

Persoonlijk vind ik de 15510 een beetje fors, geniet er van!

3 likes

Van harte!! Prachtig horloge :ok_hand:

De 15450 had je ook goed gepast, denk ik.
Dacht ook dat je die incoming had obv. een eerder bericht elders op dit forum.

Veel plezier er van :beers:

1 like

Gaat niks boven een RO met blauwe plaat, van harte!

Klopt maar bij het passen vond ik hem iets te klein van maat. (Gevoel zat niet goed)

1 like

Mooi man, de blauwe dial! Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Ik kreeg een berichtje van AP House of ik nog steeds interesse had. Zeker weten!

Sinds vanochtend om mijn pols;

70 likes

Vet!! Congrats!!

1 like

Proficiat👍

1 like

Heavy hitter, hoor :drooling_face: prachtig!!
Heel veel draaggenot gewenst

1 like