AP Only (Deel 1)

Denk dat ik ook niet de enige ben met dit probleem.

Ik moet zeggen dat je wel snel een reactie krijgt van AP

1 like

Qua gewicht is dit super. Deze eens gepast op de luxury fair en de tourbillon versie in wit :money_mouth_face: bij AP van een of andere hoge marketing pief die hem droeg.

1 like

:astonished:

Heel licht bedoel je dan?
Ik heb juist liever wat zwaarders om de pols.

Ja dat ceramic weegt niks. Zou iets voor Henman zijn. Zeurt hij tenminste niet zo :smile:

1 like

Ik dacht dat je ooit zei dat je bij Rolex minder problemen had? Maar het Rolex 904 staal bevat nog meer nikkel dan het 316 staal dat de rest van de wereld gebruikt. Overigens is dit stukje daar wel leuk over geschreven. Tegen de tijd dat je baat hebt bij dat het Rolex 904 staal iets corrosiebestendiger is dan je standaard 316 staal, is je lichaam zelf al lang opgelost in de stof waar de Rolex iets beter tegen kan… So much for marketing.

Ik weet het, dus denk ook dat het een andere stof zal zijn. Of samenstellen.

Ik zou een test kunnen doen maar dat zal uiteindelijk het probleem niet oplossen.

Dat klopt. Totaal geen last van.
Alleen een wat ouder model van rolex vorig jaar ook uitslag. Dat was een sub.
Maar heeft ook te maken met je gestel op een bepaald moment. Soms reageer ik erg heftig op metaal.

Misschien is er een pilletje voor? :upside_down_face:

1 pilletje en je hebt nergens meer last van :see_no_evil:

4 likes

Lekker vastgehad in een guur cafeetje midden Antwerpen. @Otis wanneer nog eens?

8 likes

Dat waren beste avonden :sunglasses::fire:

Gaaf horloge zeg! Met een secondewijzer die een jaar over één omwenteling doet. :innocent:

1 like

@Lucky-Luke, rosé niks voor jou dan?

Is van rolex het mooist.

1 like

Weet er wel iemand welke maat schroevendraaier ik nodig heb om er een schakel uit te halen. Mischien wat strakker dragen.

Deze misschien?

1 like

Gas erop

7 likes

Haha. Mijn idee!

5 likes

Man man

6 likes

Yep. Dat was wel erg snel.