Denk dat ik ook niet de enige ben met dit probleem.
Ik moet zeggen dat je wel snel een reactie krijgt van AP
Denk dat ik ook niet de enige ben met dit probleem.
Ik moet zeggen dat je wel snel een reactie krijgt van AP
Qua gewicht is dit super. Deze eens gepast op de luxury fair en de tourbillon versie in wit bij AP van een of andere hoge marketing pief die hem droeg.
Qua gewicht is dit super.
Heel licht bedoel je dan?
Ik heb juist liever wat zwaarders om de pols.
Ja dat ceramic weegt niks. Zou iets voor Henman zijn. Zeurt hij tenminste niet zo
Snap niet dat ze niks op de (nikkel) allergieën in het metaal kunnen vinden buiten een gouden na dan he.
Ik dacht dat je ooit zei dat je bij Rolex minder problemen had? Maar het Rolex 904 staal bevat nog meer nikkel dan het 316 staal dat de rest van de wereld gebruikt. Overigens is dit stukje daar wel leuk over geschreven. Tegen de tijd dat je baat hebt bij dat het Rolex 904 staal iets corrosiebestendiger is dan je standaard 316 staal, is je lichaam zelf al lang opgelost in de stof waar de Rolex iets beter tegen kan… So much for marketing.
dimi0808 Schreef: Bedankt voor de uitleg van 904L.Dit is inderdaad een uitstekende keuze en geen standaard RVS soort. Chirurgenstaal moet immers aan alle voorwaarden voldoen die je ook in een horlogeband zou willen hebben, maar helaas geldt dat niet voor mijn band
Is dit wel een uitstekende keuze? Om het antwoord meteen maar te geven: Dat ligt er nogal aan! Door het aanmerkelijk hogere gehalte aan nikkel zijn de nodige mensen er overgevoelig voor (mijn vriend…
Maar het Rolex 904 staal bevat nog meer nikkel
Ik weet het, dus denk ook dat het een andere stof zal zijn. Of samenstellen.
Ik zou een test kunnen doen maar dat zal uiteindelijk het probleem niet oplossen.
Ik dacht dat je ooit zei dat je bij Rolex minder problemen had?
Dat klopt. Totaal geen last van.
Alleen een wat ouder model van rolex vorig jaar ook uitslag. Dat was een sub.
Maar heeft ook te maken met je gestel op een bepaald moment. Soms reageer ik erg heftig op metaal.
Ik zou een test kunnen doen maar dat zal uiteindelijk het probleem niet oplossen.
Misschien is er een pilletje voor?
1 pilletje en je hebt nergens meer last van
guur cafeetje
Dat waren beste avonden
Gaaf horloge zeg! Met een secondewijzer die een jaar over één omwenteling doet.
rosé
Is van rolex het mooist.
Weet er wel iemand welke maat schroevendraaier ik nodig heb om er een schakel uit te halen. Mischien wat strakker dragen.
Deze misschien?
Check out the deal on Bergeon Equivalent 1.40mm Screwdriver for Audemars Piguet Strap Changes at AP Bands - Straps For Audemars Piguet Watches
Yep. Dat was wel erg snel.