AP Only (Deel 1)

Maar een geelgouden zie ik dan weer niet zitten. Of een met een lederen of rubberen band.

Ik heb hem maar even verhuisd naar dit topic @anon75711421 .
Hier antwoord op je vraag @Lucky-Luke.
Dit is de Duitse prijs dus in NL +2% hogere Btw.

2 likes

Nee. Niet doen, ga je spijt van krijgen.
Veels te mooi om weg te doen. :muscle:

29.5k. Dan valt de premium mee toch :see_no_evil:

Nu precies in 1 jaar tijd 3 x de prijzen omhoog bij AP. Mischien doen ze het in juli weer :flushed:

Gaat ook zeker niet weg voor de sky dweller.
En ik heb helemaal geen zin meer in geflipper. Hoop moeite en lang moeten wachten om dit trio zo te krijgen. Het is meer dan prima zo.

4 likes

Dat is wel eindbaas materiaal!

1 like

Per 1 juli 2020 5% en nu per 1 januari weer 5% verhoogd. 10% per jaar.

Onderstaand januari 2020

2 likes

Tja waar moet dat heen met die prijzen. Een x houdt het toch op

Nou zo’n blauwe als jij hebt vind ik ook nog steeds erg mooi… alleen wat lastiger te vinden ook in een beetje goede staat/compleetheid etc.

1 like

Die van mij is ook echt lastig te vinden, klopt.
De dial is een beetje paars achtig, een kleur dial die alleen voor de fondation versie gebruikt is, voor zover ik weet.

2 likes

14790 tropical zou nog wel droom zijn :heart_eyes:

1 like

Snap ik!
Nog even geduld, deze wordt vanzelf tropical. Begint al een beetje! :sunglasses:. Is dan wel een 14990. Maar same difference​:upside_down_face:

1 like

En nog ruim goedkoper dan een nautilus. Persoonlijk vind ik de 15202 veel mooier. Tenzij de Patek uit productie gaat volgens de geruchten. Dan ben ik wel even chagrijnig :grin:

Nautilus:

3 likes

De flapoor voorbij. :grin:

5 likes

Idd.
Wijzerplaat is wel echt heel mooi. Rest niet mijn ding. En echt heel duur voor een stalen horloge.
De AP was op het randje voor mij. Voor 30k koop.ik dan toch liever een gouden horloges.

En denk dat het wel een x ophoudt kwa kwaliteit en degelijkheid uurwerk. Mijn AP of rolex loopt over 50 jaar ook nog wel. En vele veel goedkopere horloges ook.
Ik denk dat het met het merknaam te maken heeft :wink:
Wat denken jullie ?

8 likes

Tja je kunt ook prima rijden in een Dacia… Andere hebben liever een 911.

1 like

dit staat hoog in mijn dromen lijstje.

Salmon 14790!

6 likes

Je geeft zelf het antwoord met de geplaatste foto.

Is voor de vrouwtjes.

Klote weer. En dus iedereen thuis gelaten vandaag :flushed:
Verveel me

Echt niet :flushed: