AP Royal Oak Offshore

Heb de AP Royal Oak Offshore besteld met de zwarte wijzerplaat (rechts op de foto)

Of had ik er beter een met de witte wijzerplaat kunnen bestellen?

Jörgen

Nee, deze vind ik mooier. Vertel er eens wat meer over?
Oh, mooie aanwinst trouwens Jörgen :slight_smile:

Als ik heb binnen heb (3-4 weken), zal ik een foto posten en er wat meer over vertellen!

Jörgen

jij hebt met de stalen bezel zo te zien, ik snap die rubberen bezels niet zo op horloges, dat krast toch als een gek,beetje zonde voor een horloge van die prijs.

@Master-Fan,

En wat vind je van de zwarte wijzerplaat, of gaat je voorkeur uit naar witte wijzerplaat?

Jörgen

Ik vind dat je een goede keuze hebt gemaakt. Wat dat betreft vind ik ook dat je een goede smaak hebt getuige andere klokjes van jou.

Mooi horloge Jorgen, goede keus, ik ben ook geen voorstander van witte wijzerplaat.

Erg mooi horloge en voor mij geldt ook: zwart!

Mick

ik vind het een prachtig horloge, als ik het geld ergens over had, had ik hem al gehad! :wink:

Vind zwart ook het mooist voor dit horloge. Veel plezier er mee!

mooie klok (tu)

veel plezier ermee

joost

Hoi Jörgen. Stoer horloge. Maar volgens mij ben je net te laat met het stellen van jouw vraag. Als ik het goed heb begrepen bestel je eerst en vraag je dan wat wij er van vinden ;). Hopenlijk wordt je bevestigd in jouw keuze.

Gerwin

Prachtig horloge vind ik dit. Zwarte plaat is mooier dan een witte, daarbij vind ik de linker mooier dan de rechter. Heb je ook nog de T3 overwogen? Die vind ik ook echt mooi en van en mooie grootte. We zien de foto’s wel verschijnen.

Absoluut de zwarte, en met de stalen bezel zoals op de foto, helemaal geweldig.

Ruud

Je hebt precies het goede horloge Jörgen, helemaal super. Past helemaal bij jouw collectie! (Trouwens een collectie van horloges die ik nooit om mijn pols zou kunnen hebben, al is het maar voor 1 minuut, ik blijf eeuwig kwijlen achter de etalageruiten :smiley: , misschien eens over 10 jaar als ik een wat serieuzere kop heb een juwelier binnen stappen :wink: )

Proficiat!

Een horloge waar ik ook erg lang aan gedacht heb…Alleen vind ik, in tegenstelling tot iedereen die hier heeft gereageerd, de WITTE wijzerplaat schitterend bij dit horloge…De Safari-uitvoering vind ik misschien wel de mooiste ROO, of een Montoya…Misschien een optie voor meerdere :smiley: ? Dit horloge is ook van een lijn waarbinnen veel variatie bestaat.

Veel plezier ervan!

Ciao!

Harm