Apart potje voor een horloge?

appied Schreef:

Hier ook een potje spaar aleen de 1 en 2 euro
stukken

Kun je alles eronder naar mij sturen? :wink:

Wat doe je dan met 't kleinere geld? De 1 en 2 euro stapel ik op m’n bureau tot een torentje. En eind van de week wissel ik het meestal bijna omvallende torentje om voor papiergeld.

Ik spaar ook, en probeer het elke dag te doen, maar dat vergeet ik ook wel eens. Ik heb een bakje voor alles =50ct. De munten groter dan 50ct bewaar ik deels ook om als wisselgeld voorraad te dienen voor mijn werk. Daar van wissel ik als het nodig is dus ook munten in voor briefjes. En als het potje >=50ct te groot wordt, gaat er een handje in de spaarpot :slight_smile: Ik heb alleen nog niet besloten wanneer ik alles ga inwissellen. Ook is het bij mij niet per sé voor een horloge, maar meer gewoon als leuk extratje :slight_smile:

Ik spaar me los geld om me auto te wassen :slight_smile:

Naar aanleiding van dit topic heb ik mijn ‘spaarpotbeleid’ even aangepast, en een ‘uiteindelijke pot’ gemaakt. Nu heb ik dus twee kleine bakjes waar in ik de munten spaar, en een grote pot waar ik de bakjes af en toe in leeg (dat deed ik al, maar dan ik een plastic zakje). Nu ga ik dus proberen door te sparen tot de grote pot vol is :slight_smile: (dat duurt nog wel even…)

Ik heb geen apart potje voor de aanschaf van horloges. Aangezien ze nooit meer dan zo’n €400 kosten koop ik er gewoon één wanneer ik daar de behoefte toe voel.

floris Schreef:

Ik spaar me los geld om me auto te wassen :slight_smile:

Dito!:smiley:

Genesis

IK spaar eigenlijk niet, tot 1500 koop ik zonder sparen, als ik al een duurdere klok zou willen kopen zou ik, of over (kunnen) gaan tot sparen, of ik verkoop enkele klokken waar ik minder ‘klik’ mee heb. Meestal zijn het transacties die me eigenlijk nix kosten, krijg doorgaans mijn centjes voor de verkochte klokken terug (met soms ook wel (kleine) winst).

Genesis

bekende uitdaging …:wink:
ik probeer met de verkoop van iets uit de collectie iets anders aan te schaffen…anders loopt het bij mij volledig uit de tengels

dreski Schreef:

Ik heb ook zo een potje. Maar wanneer er een fors
bedrag in zit gaat het altijd op aan mijn gezin.
Ik kon al heel wat keren een mooie high end kopen
maar ik kan het gewoon niet. :frowning: