Aparte dames horloge "klem" bandjes

Ik heb van Gekkehuus een doos knutselhorloges overgenomen. Daar zaten twee bandjes bij die ik wel leuk vond om te laten zien. Het zijn een soort verende klemmen. Ik denk om een dames zakhorloge in te klemmen?

1 like

Beste Martijn, wat een mooie vondst. Ik ben zelf al enige tijd op zoek naar deze “klem” bandjes. En kwam zo op dit forum terecht. Ik weet niet of hier al meer over geschreven is, maar heeft u hier toevallig al meer informatie over ? Ik ben erg benieuwd, hoe oud deze zijn, en/of door wie deze zijn geproduceerd. En of deze nog ergens te koop zijn. Ik hoor graag van u, mvg Cindy

Oef, da’s lang geleden :smile:
Ik zal es kijken waar ik ze heb liggen, merk? Geen idee, die dingen zijn in 1910 of zo gemaakt. Dat wordt lang zoeken op eBay denk ik.

1 like

Haha! :rofl:ja ik zag het pas nadat ik het bericht plaatste. (7 jaar geleden gaf hij aan!) Aah okey, ja ze zijn lastig te vinden. Op eBay staan er ook niet heel veel op het moment. Maar ook via Google vind ik er weinig informatie over. Hmm…ik ga nog even verder lezen/zoeken hier op het forum, iig alvast bedankt voor je reactie ! En mocht je ze nog vinden, en ze eventueel willen verkopen, of er msch een “merk”-naam op zien staan, zou ik t graag horen :grinning:

1 like