Aparte Omega Geneve Dynamic eindelijk compleet!

Beste horlogefanaten.

enige tijd geleden liet ik al foto’s zien van mijn aanwinst de (voor mij) “aparte Omega Geneve Dynamic”

Na enig speurwerk en hulp van Paul K heb ik een orginele Omega Dynamic band, bandhouder en glas kunnen bemachtigen. een horlogemaker heeft het omega uurwerk, een automatic met 1012 kaliber, weer opgang gebracht

Na even knutselen om alles aan en in elkaar te zetten is hier het uiteindelijke resultaat.

Een horloge waar ik zeer trots op ben.


Hier ligt ze in het gras van de zon te genieten.


en de achterzijde

Ze is een pracht om te dragen een groot horloge om mijn pols.

ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Vriendelijke groet

Jorrit

Schitterend!! Veel plezier ermee!! (tu)

Mijn beste,

‘lang gewacht,
stil gezwegen.
nooit gedacht
en toch gekregen’ :wink:

Een pracht van een resultaat mag ik wel zeggen. Een zeer fraai Omega horloge welke men niet elke dag tegenkomt.
Veel plezier met het dragen ervan. (tu)

Orlologio Signaturis Temporis

Zeer mooie horloge !
Congrats !
Wear it in good health.

Mooi Jorrit! Ik kwam onlangs hetzelfde model tegen, een nos exemplaar, ik meen voor ergens rond de 1400 euro. Dit model is inderdaad zeldzamer dan bijvoorbeel het ovale model. Toevallig heb ik vandaag een nos dynamic gekregen, met ovale kast. Veel plezier ermee!

Vr gr Ron

Kun je de voor foto’s er ook bijzetten, dan kun je denk ik pas echt zien hoeveel ie is opgeknapt…

Ik vind 'm prachtig en een horloge met een bruine plaat vind ik sowieso mooi!

Hé Henrik, houdt de kleine je wakker dat je nog zo laat online bent?:slight_smile:

Super dat jullie het horloge weer opgeknapt hebben. Dit model verdient dat zeer zeker. Complimenten…

gr,
Hans Mennink

Allen al bedankt voor de reactie’s

Oei… een 1400 euro !
Maar verkopen dat doe ik nog even niet, ben er zelf zo trots op!

Jorrit

Nee, ik moest met HongKong mailen :smiley: die kleine slaapt gelukkig erg goed.

Hoi Jorrit,
Ik heb me iets vergist, in de advertentie staat 1499 euro :slight_smile:

http://cgi.ebay.fr/OMEGA-DYNAMIC-TELEVISION-DE-1970-NEUVE-DE-STOCK_W0QQitemZ130086572276QQihZ003QQcategoryZ66559QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

Het is natuurlijk maar een vraagprijs voor een n.o.s. maar wel leuk als vergelijk.

Gr Ron

Ron bedankt voor de link.!

Leuk om een beetje te kunnen vergelijken.
Ik vind het een boel geld 1499 euro, maar zie het er maar voor te krijgen!

en om eerlijk te zijn vind ik de mijne natuurlijk mooier met de bruine wijzerplaat en metalen band.
maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Bedankt

Jorrit

Wow, heel mooi resultaat Jorrit! (tu) (tu)
met de nieuwe band eraan ziet het er heel erg bijzonder en ook erg fraai uit, dat had ik eerlijk gezegd niet gedacht toen ik de “voor” fotootjes zag!

Veel plezier met je bijzondere Dynamic! (tu)

Groet,
Paul

Paul,
jij bedankt voor je hulp.!

Mvg Jorrit

Beetje laat maar heel mooi…