Apeks

Mooie Seamaster overgenomen van @Apeks. In de ochtend akkoord en een paar uur later hadden we beide een 100km gereden om het te effectueren.

Uitstekende communicatie en horloge ziet er pico bello uit. Dank!

1 like

Ik kocht mijn seiko samurai great white van apeks en was een heel toffe transactie. Zeker een aanrader @apeks

1 like

Soms is het helemaal niet nodig om iets te verkopen of kopen om toch even een positieve recensie af te geven. Waarom? Omdat het kan!

Ik was op zoek naar een leuke grab & go die @Apeks al eens om de pols had, had er via een PB wat vragen over en kreeg gelijk hulp en advies over goeie deal. Daar ben ik hem heel dankbaar voor enne hij toont zich in de communicatie als een aardige gast, waar je zonder schroom een leuke deal mee kan maken. Maar goed, dat blijkt al uit al reacties hierboven.

Dank je wel voor je hulp!
Zeer gewaardeerd @Apeks:ok_hand:

1 like

Ook ik heb niets dan lof en waardering voor de uiterste vriendelijke, behulpzame, correcte en zorgvuldige wijze waarop @apeks mijn horlogeband heeft overgenomen. Niets op aan te merken, top. Dank je wel.

1 like

Vandaag een leuke ‘kofferbakdeal’ buiten bij de Starbucks, met koffie maar zonder foute kersttrui … :sunglasses: Ook wel weer eens fijn om met een versnapering in de hand de gelegenheid te hebben om even bij te praten over al het moois wat aan de pols kan. Was leuk! Prettige kennismaking.

Ik heb de “Twilight Blue” van @Apeks mogen overnemen.
Dat was dus een plezierige ervaring. Ik had hem al een tijdje terug aangegeven dat ik er wel oren naar had en toen ik afgelopen dagen door knoop doorhakte gaf hij me ook nog de tijd mijn eigen Seiko te verkopen, heel fijn. Goeie gast die @Apeks! Kun je blind en met vertrouwen een leuke deal mee maken. Aanrader.

Dank je wel! :ok_hand:

1 like

Vandaag een mooie Seiko astron overgenomen van het mede forumlid @Apeks. Vriendelijk en komt zijn afspraken na. Zou hem zeker aanbevelen.

1 like

2 likes

Vandaag advertentie geplaatst voor een Speedmaster. @Apeks reageerde vlot. Binnen paar uurtjes overdracht gedaan. Komt afspraken na. Prima zaken mee te doen👌

1 like

Ik was al enige tijd op zoek naar een mooie Breitling, totdat @Apeks mij benaderde met zijn schitterende Avenger voor een goede prijs. Communicatie verliep lekker vlot en ik kreeg nog een flinke buts foto’s en informatie over het horloge toegestuurd. De afspraak was vervolgens snel gemaakt en hebben nog even gezellig gebabbeld over horloges tijdens de overdracht. Al met al een superdeal gesloten waarbij ik zeker niet uitsluit dat we elkaar in de toekomst weer zullen treffen.

1 like

Afgelopen dagen een mooie deal kunnen maken met @Apeks, het Breitling bandje werd snel en goed verstuurd en communicatie was top. Helaas is het bandje mij te groot dus gaat hij door naar een ander HF-lid.

1 like

Bandje verkocht aan @Apeks. Prima communicatie, snelle betaling, bericht bij ontvangst. Prima zaken mee te doen :+1:

1 like

Vriendelijk, vlot in communicatie en betaling; dergelijke deals en forumleden zorgen voor een goed gevoel om te handelen via het forum! Dank @apeks en veel plezier ermee!

1 like

prettig contact gehad.
Reageert lekker snel en het is ook meteen duidelijk hoe wat en waar.

ik ben een tevreden man.

1 like

Horloge overgenomen van @Apeks. Snelle en prettige communicatie. Horloge was uitstekend ingepakt. Aanrader!

Thnx :+1:

1 like

Gisteren een hele nette en vooral mooie Pelagos mogen overnemen van @Apeks. Leuke communicatie vooraf en een gezellige en ontspannen afhandeling aan de picknicktafel. Dank je wel voor het meedenken en tips @Apeks! :ok_hand:t2:

1 like

Horloge overgenomen van @Apeks. Soepele communicatie en snelle verzending. Vrijdag de deal rond, zaterdag het horloge goed verpakt in huis.

Dank voor de leuke deal!

1 like

Gisteren een horloge gekocht van @Apeks. Lekker bakkie gedronken aan de keukentafel en nog wat over horloges gepraat.

De beste man blinkt uit in heldere communicatie en is daarnaast een echte horlogeliefhebber. Kortom; met @Apeks kun je prima zaken doen.

Dank voor de leuke deal en het mogen bewonderen van je collectie :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @Apeks.

Goede communicatie en snelle verzending.

Zeker een aanrader.

1 like

Goedheid komt soms onverwacht.
Ik zag een Vescari geplaatst staan waar niemand op gereageerd had. Terwijl het een super mooi horloge is.
Ik vroeg of het beschikbaar was en deed een voorstel.
Apeks deed me een ander voorstel. Ik krijg het horloge gratis en betaal alleen de verzendkosten. Hij gaf aan dat ik goed werk deed en het verdiende. Ben er nog stil van…
Ik doe niets bijzonders volgens mij en mag dan toch zoiets liefs meemaken. Dank je wel kerel! Ik ga hem met plezier dragen.
Bill

5 likes

@BroederBill, graag gedaan. Weet dat hij goed terecht komt.
Veel draagplezier gewenst.

4 likes