Apeks

Nou mensen ‘me big happy’
Lucky Bill kreeg pakketje binnen

6 likes

Mooie citizen overgenomen van @Apeks

Was niet de eerste, en zoals eerdere ervaring wederom een snelle deal, vlotte transactie en bombproof verzonden. Wederom bedankt :+1:

Aanrader :ok_hand:

3 likes

@Apeks nam contact met mij op. Of ik ooit Casio g shocks draag. Eerlijk gezegd was mijn eerste g shock door mij gekocht toen ik 17 was in 1987. Hij was groot en opzichtig.
Apeks liet me zien hoe mooi ze nu zijn. Ik krijg er nu een voor onder de kerstboom… Dit is al de tweede keer dat ik een cadeau van hem krijg.:wink:
Zodra hij uitgepakt mag worden op kerstavond komen. De wristshots. Thanks kerel.

Greetings Bill

2 likes

Graag gedaan. Het is je van harte gegund.

Ik verwacht natuurlijk wel een kerstboom wristshot :christmas_tree::grin:

2 likes

Vandaag prettig zaken gedaan met @Apeks. Hij heeft mijn Omega Seamaster 300 Heritage overgenomen.

Goede communicatie, lekker vlot de zaken afgehandeld :smiley:

Onder het genot van koffie nog even over horloges zitten te praten :sunglasses:

Van harte aanbevolen :+1:

1 like

Prettig zaken gedaan met @Apeks

Hij heeft mijn Omega Seamaster 300 Heritage overgenomen.

Goede communicatie, lekker vlot de zaken afgehandeld :smile:

Onder het genot van koffie nog even over horloges zitten te praten :sunglasses:

Van harte aanbevolen :+1:

1 like

Horloge gekocht van @Apeks .
Erg prettige communicatie, snelle reacties en top f2f afhandeling. Nog even kort leuk mee gekletst over uiteraard horloges :smiley:

Mijn dank en een dikke aanrader dus :+1:t2:

Ps: gezien bovenstaande comments, heb je nu 2x seamaster heritage? Ik heb er maar 1 gezien!

:wink::+1:

1 like

Iets verkocht aan @Apeks , fijne communicatie snelle betaling, gewoon een fijne ervaring!

1 like

Na een gezocht vraag op dit geweldige forum gaf @Apeks hier reactie op.
Na een korte mailwisseling snel tot een deal gekomen.
Wat een plaatse, nogmaals dank !

2 likes

G-Shock overgenomen, ging super! Helemaal goed.

1 like

Ik heb van @Apeks een in prachtige staat verkerende Omega 1171/633 bracelet met endlinks gekocht. Een zeer fijne forumgenoot. Waarmee ik in Biel bij Omega heb kennisgemaakt,
verleden jaar bij het eerste Speedy Tuesday event na covid.
Zou blind weer wat van hem kopen. Betrouwbaar en zeer vriendelijk!

1 like

Van @Apeks een Uncle strap overgenomen. Contact verliep soepel en bracelet kwam perfect verpakt binnen. Aanrader dus!

1 like

Van @Apeks een horloge overgenomen. Fijn contact & vriendelijk persoon, kortom zeer prettige ervaring!
:star: :star: :star: :star: :star:

2 likes

Van @Apeks een mooie Seiko SPB313J1 Prospex overgenomen.
Horloge is in nieuwstaat en het 6R35 uurwerk loopt netjes binnen de normen (zelfs nog beter dan Seiko opgeeft)
Kortom prima zakendoen met @Apeks

1 like

Moonswatch overgenomen. Fijn contact en horloge in goede staat met extra bandjes. Fatsoenlijk ook verpakt. Dank je!

1 like

Seiko overgenomen van @Apeks vlotte communicatie en deal, snelle verzending en goed ingepakt.
Horloge ziet er gewoon als nieuw uit👌

1 like

Samsung smartwatch over genomen voor het vrouwtje.
Een goede deal en perfecte communicatie met @Apeks :+1:

1 like