Apparaat of Mobiele lens voor macro shots

Wie heeft er nog meer een Wide Angle lens van blackeye ?
Ik heb dus de wide G4 bij mijn setje en het is meer een Fisheye lens :thinking:

Ik heb sterk het idee dat hier iets niet klopt :confused:

Genomen met deze lens

2 likes

Echappement anker uit een sloper.

2 likes

een fish eye zal meer 360 graden zo’n vervorming hebben aan de randen van de foto.
De wide angle zal dat dan alleen aan de linker+rechterzijde moeten hebben.
Het lijkt idd wel veel opelkaar.
Als je opzoekt wat het verschill is dan zie je dat die vraag vaker is gestelt :sweat_smile:

hier nog wat macro shotjes. binnenkort de rest van de horloges eens doen.

3 likes

SuperscHerp! :+1:

1 like

Ook maar besteld, mijn s7 was plots overleden dus een s9 gehaald en nu maar de macro lens erbij zodat ik helemaal up to date ben en weer knappe plaatjes kan schieten.

Hopelijk :joy:

2 likes

Nou, dat dacht ik dus ook. Maar als ik filmpjes bekijk van de Blackeye Wilde lens, hebben die lang niet de bolling die op mijn foto is te zien. Sterker nog, ze vertonen (bijna) helemaal geen bolling.

1 like

hmm, dat is vreemd ja, ik zal binnenkort eens mijn widelens gaan checken hoe die het doet.

ha, mijn s8 heeft laatst ook kuren gehad. Als de mijne het niet meer doet ga ik ook een s9 halen.
Kan ik alvast afkijken hoe die camera is :smirk:

1 like

Ik heb exact hetzelfde als wat jij hebt. Gelukkig heeft mijn S10+ ook wide angle, dus voor mij geen issue meer.

2 likes

Zijn jullie niet “bang” dat je imperfecties tegen komt?

Ik zou toch balen als ik iets zou vinden wat ik in eerste instantie nooit had gezien, eenmaal gezien ben je de klos :slight_smile:

2 likes

Als je 5 jaar garantie hebt kan je gewoon onder garantie terug gaan naar de AD. Balen is het altijd, want je bent tijd kwijt, de rit erna toe,
parkeergeld.

2 likes

En het gevoel dat je duur aangeschafte horloge toch niet zo perfect was als je dacht :yum:

2 likes

Thanks :smiley: Maakt me verder niet zo heel veel uit. Maar was wel benieuwd of het een productie fout was (verkeerde lens in de doos).

Ik verwijs u naar dit draadje van mij :sweat_smile:

Maar dit was nog voordat ik de lens had.
Ik vind het gewoon mooi om de details te bekijken met een loepje :blush:

2 likes

Hier vandaag ook even wat foto’s genomen. Leuk dingetje zo een lensje :sunglasses::sunglasses:

8 likes

N.a.v. dit topic ook de Blackeye Macro 4G besteld. Niet ontevreden over de eerste plaatjes

8 likes

Prachtige foto’s. Die black eye macro g4 zie ik ook wel zitten. Ik snap er alleen niks van.

Deze kost nu net geen 30 euro:
https://www.kamera-express.nl/product/12264414/black-eye-macro-g4

Voor dezelfde prijs krijg ik zelfs 3 g4 lenzen? Dat is toch heel raar want het zijn dezelfde macro lenzen volgens mij, 4de generatie…g4.

Die laatste is geen macro lens, maar een wide/macro lens. Zie het opschrift op het lensje.
Leuk spul

8 likes

Nee het gekke is… Het zijn er echt 3;

Black Eye 3-Pack G4 Smartphonelenzen
Deze Black Eye 3-pack bestaat uit drie smartphone lenzen: een macro-, wide angle en fisheyelens

Shot! :ok_hand:

1 like

Wide angle schijnt meer op een fish eye te lijken.
Dus eig heb je alleen de macro lens nodig.