Apparaat of Mobiele lens voor macro shots

Zooooooo die is lekker !:yum:

1 like

Ja ik wil ook alleen de macro. Maar je krijgt dus 3 lenzen voor dezelfde prijs als alleen de macro. Ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie. Oud model dezelfde naam? Anders pak ik natuurlijk dat 3 pack. Heb ik er 2 gratis bij.

Leuk setje aan horloges, oja de foto’ s ook !:ok_hand:

1 like

Bij de eerste krijg je een echte macro

Bij de tweede niet

Ah het is een gecombineerde. Thanks nu snap ik hem. :+1:

1 like

Ik moet zeggen dat ik ook aan het vissen was toen ik er 1 wilde. Gelukkig kwam @meisink met een leuk aanbod. De Hd combo pack. zit een macro en wideangle lens in.
is volgens mij wel een oudere versie, maar kijk mijn shots maar in dit topic. Ik ben tevreden :wink:

1 like

//eu1.dh-cdn.netL//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net!//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net|//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.net5//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net(//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netX//eu1.dh-cdn.netS//eu1.dh-cdn.netC//eu1.dh-cdn.net6//eu1.dh-cdn.netP//eu1.dh-cdn.netR//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net7//eu1.dh-cdn.netV//eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net7//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.netB//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.net1//eu1.dh-cdn.net5//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net)//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netM//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.net0//eu1.dh-cdn.net4//eu1.dh-cdn.net7//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net

4 likes

:no_good_man:-post

Scherpte/diepte is wel een kriem met zo’n lensje. :sweat:

3 likes

I’m Zoe Al wel. Tegen jullie foto’s kan ik niet op :sweat_smile:

Maar toch. Net nog weer een paar shots gemaakt.

3 likes

Verdomd lastig scherp te krijgen dit.
Heb dit setje van Bol.

Vintage Omega:

Smpc:

Neus van de poes:

8 likes

Mooie wijzerplaat die laatste… :joy:

Wie shopt even een Rolex logootje boven de neus van die kat

Een eerste poging met de black eye macro g4. Dat wordt oefenen.

6 likes

Top hoor, alleen de stofjes wegpoetsen de volgende keer :wink:

2 likes

Busted. :grin: En het licht is ook een stuk lastiger met de spiegeling merk ik.

2 likes

Ja dat is mijn irritatie nummer 1 aan het maken van macro shotjes. De spiegeling van een ontspiegeld glas. Maar dat is dan de kunst ervan, denk ik :crossed_fingers:

1 like

En nou een poes op je neus :rofl::rofl:

1 like

Zie niks. :man_shrugging:

Mooie foto! :+1: :wink:

3 likes

wat voor filter heb je gebruikt? want sommige kunnen die dan ook wel gebruiken. Zie soms foto’s waarbij ik inzoom en denk ik, poah daar kan een pak poedersuiker niet tegen op :stuck_out_tongue_closed_eyes::wink:

2 likes

Ik moest van mijn vrouw onder de 3 euro blijven :face_with_raised_eyebrow:https://www.miniinthebox.com/nl/p/universele-3in1-clip-op-camera-lens-kit-brede-hoek-vis-eye-macro-voor-slimme-telefoon_p6175143.html?prm=2.1.92.0

1 like