Voor healing (lees: stofjes weg halen) gebruik ik op de PC altijd Lightroom.
Op de phone altijd Snapseed of Handyphoto voor Android. Weet niet of ze ook voor de iPhone bestaan.
Voor healing (lees: stofjes weg halen) gebruik ik op de PC altijd Lightroom.
Op de phone altijd Snapseed of Handyphoto voor Android. Weet niet of ze ook voor de iPhone bestaan.
Photoshop.
In dit geval heb ik stukjes op ander plekken gekopieerd en over de stofdeeltjes heen geplakt. Even uitlijnen (gaat gemakkelijk met die blokjes), een beetje vervagen langs de randen, niveau’s een beetje strak trekken et voilà. Kopieren/plakken kost wel wat tijd, mogelijk is de healing die @Myrrhman voorstelt sneller.
The ocean great white shark
Toch wel. Die bestaat uit 2 delen waarbij de onderste de macro lens is. Het duurde even voordat ik daar achter was.
Net eentje besteld op aliexpress… foto’s volgen(binnen een week of 3-4)
Nice, moet goed kijken, goede fotoshop!, maar niks voor mij(duurt lang zoals je aangeeft ). Als ik het ooit nodig heb. Dan op deze manier
Met wat geluk heeft de verkoper een Europese distributiecentra. Dan duurt het tot 2 weken.
Zou ik ook doen nu ik healing heb opgezocht. Volgens mij is het een geautomatiseerde versie van wat ik met de hand deed.
Techniek staat voor niets tegenwoordig.
Hier een best oude foto … (een van de eersten waar ik ‘anders’ ging fotograferen)
… die ik later heb opgeschoond (met Handyphoto, dacht ik)
Allen bedankt voor de tips, gister besteld en net afgeleverd.
Gelijk even geprobeerd maar moet er nog handigheid in krijgen.
Euh, iemand macrosetje kopen?
Voor degene met zwakke maag, niet op klikken.
Toch geinig setje. Straks in de tuin eens experimenteren met wide-angle en fish-eye.
Ik heb ook een BlackEye besteld.
Een wat overdreven toevoeging van een doekje en zakje
De resultaten zijn goed. Best gaaf dit!!
Vandaag een macrolens van Aliexpress binnengekregen. Het setje bestaat uit een houder en 2 lensjes die beiden 12x vergroten en op elkaar geschroefd kunnen worden om 24x te vergroten.
Ik heb er even snel mee gespeeld en moet zeggen dat het mij niet tegen valt voor het geld.
Inmiddels ook de Blackeye G4 Macro ontvangen, leuk spul!
Even spelen welke elementen je in focus wilt hebben maar erg blij mee. Veel beter dan mijn aliexpress lensje, althans in krijg er betere resultaten mee…
Scuba dude dicthtbij
Verder gecropped - niet alleen bellen boven zijn hoofd…
Kast en bezel, ooit zelf gebrushed, best content als ik dat zo zie
Mis nog een stofpompje zo te zien…
Nieuwe fotocamera (S9), beduidend scherper dan mijn vorige (HTC10), valt met name op bij gebruik van het Blackeye G4 macrolensje.
Netjes hoor!
Stel je voor wat je zou kunnen doen met een S9, 4x en het macro lensje…