Apple trekt watchOS 5.1-update terug na problemen met Apple Watch Series 4 (via Tweakers.net)

Blijkbaar heeft Apple watch 4 nogal wat problemen met de recente SW upgrade.

Nou zeg ik niet dat conventionele horloges nooit problemen hebben, maar dit is toch wel een Misser.

https://tweakers.net/nieuws/145155/apple-trekt-watchos-51-update-terug-na-problemen-met-apple-watch-series-4.html

Toch maar een mechanisch horloge??
Heb gehoord in de wandelgangen dat deze niet geüpdatet hoeven te worden.

4 likes

Al koop je voor de kosten van een service èèn of meer apple watches.:smirk::smirk:

4 likes

Inderdaad

= auw

1 like

Lijkt wel op misalligned chapter rings bij Seiko’s. We accepteren het.

Zou vreemder zijn als ze nooit een misser hebben. Dat het nieuwswaarde heeft geeft wel aan dat het bijzonder is. Bij de concurrenten zie ik dit soort berichten zelden terwijl er genoeg missers zijn.

1 like

Deze digibeet was onlangs in de Amsterdamse Apple store. Daar liggen de horloges gewoon los op tafel. Druk ik nietsvermoedend een knopje in, vraagt het ding of ie mij kan helpen… Een geduldige verkoper heeft mij vervolgens uitleg gegeven. Bloeddrukmeter hartslagmeter, stappenteller, slaaphistorie opslag, fototoestel, navigatie, enz. enz. U wist dit natuurlijk allemaal al wel maar voor mij een eyeopener :innocent:

5 likes

Haha, nooit te oud om te leren hé

1 like

Ja, prachtig, maar je moet wel met zo’n lillek groot zwart vierkant ding om je pols rondlopen :smirk:

En, goede inruilprijs voor je IWC kunnen krijgen?

1 like

Ik vind hem wel geinig en het is inmiddels mijn dagelijkse klokje geworden De rest ligt nu te verstoffen :face_with_hand_over_mouth:

2 likes