Apple Watch (event)

Ze gaan wat aanpassingen doorvoeren op hun Apple horloges.

Please don’t.

2 likes

Pols computer, zo’n gedrocht een horloge noemen doet pijn.

2 likes

Hier is een ander forum voor: tweakers.net :pleading_face:

3 likes

Hè wat negatief. Kom laten we ook mensen met een andere smaak de ruimte geven op dit forum…

Ik had oprecht gehoopt dat je na je pauze wat vriendelijker zou worden, maar het lijkt weer richting het oude te gaan…

4 likes

Je moet 1 ding begrijpen. Ik heb quarts horloges, heb meerdere keren een Apple Watch gehad. Maar niks kan mijn mechanische horloges vervangen. :ok_hand:t2::+1:t2:

1 like

Je hoeft je niet te verdedigen Kasper, beleef de hobby zoals jij dit wil. Laat je niet door Ă©Ă©n negatieveling de lol ontnemen

11 likes

Ik ben aan het kijken.
Heerlijk altijd zo’n Apple Keynote.

Apple Watch is top. Maar niet voor mij helaas.

2 likes

Jammer dit :sweat_smile:

Het was geen persoonlijke aanval kerel. :+1: Ik zie een Apple Watch als een polssmartphone, niet als een horloge. :thinking: Dus inderdaad, zoals iemand hier al noemde, dit past beter op Tweakers of Hardware.info.

Off topic:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat een bepaald lid mijn opmerking (weer) met beide handen aan heeft gepakt om zijn voorspelbare ongenoegen te uiten. Aan het lid: je staat sinds een paar dagen op negeren, dus ik lees geen van je reacties. Bespaar je dus de moeite om steeds provocerende reacties te plaatsen (de reden dat ik je op negeren gezet heb).

4 likes

Zand erover!

Ik ben benieuwd wie dit lid is Jurtz? Hopelijk helpt het negeren je om rustig te blijven!

2 likes

Ik moet zeggen dat ik echt enthousiast ben over Apple Fitness+ Helaas nog niet in Nederland beschikbaar … :unamused:

Hoi.

8 likes

Hey ouwe rakker. Hoe is het?

1 like

Uitstekend en met u? Hoe bevalt die schitterende Omega?

1 like

Mooi zo! Hier ook. :+1: De Omega bevalt goed. :blush: Hij mist alleen wat. Ik zou graag m’n hartslag in de gaten willen houden en m’n WhatsApp’jes willen lezen zonder m’n telefoon te hoeven pakken. Dat kan niet en dat is wel een nadeel. :thinking:

2 likes

Apple heeft vandaag een nieuwe “ watch face” voor de Apple Watch geïntroduceerd.
afbeelding

De levertijd van de Apple Watch zal nu ook wel dramatisch worden.

8 likes

:rofl::rofl:

:joy::+1:t3:

1 like

Heb er eentje besteld, eens zien of het wat is… u never know… :slight_smile:

2 likes