Apple watch gehad en weg gedaan... Nu m'n oog op de Tag Heuer connected

mooie klok, maar volgens mij heeft nog niemand hier iets van binnen, ik was zeer geïnteresseerd in de band only.

Ik hoor net dat je dichtbij woont, ook mijn hoflevenancier😀 vorig jaar de Pertijs rally ook meegereden

1 like

Heb 'm bij Pertijs in m’n handen gehad, erg licht en heel fraai afgewerkt.
Maar…, niets voor mij.

Vandaag eentje gekocht, zal mijn unboxing en eerste ervaring straks even posten.

3 likes

Van de real life plaatjes die ik heb gezien Is het idd eifel toren…

Volgens mij is er amper iemand hier die zich Had ingeschreven.

Je hebt em sneller als je em nu koopt. Ik wacht al 2 jaar…

Bedoel je trouwens de hybrid smartwatch of hun t-band smartstrap?

beide, ik had interesse in de t-band, ben nu blij dat ik de inschrijving heb laten gaan.

Heb je pb gestuurd, omdat t anders te off topic gaat worden.

Sorry Wolfie :wink:

Ik heb die Kairos in de pre-orderfase gekocht voor 500 dollar. In maart 2014!. Nog niets binnen en iedere keer als ik vraag om orderstatus of refund krijg ik een onzinverhaal over bandjes die niet voorradig zijn of andere smoezen met de belofte dat ie ieder moment verzonden kan worden. Vorig jaar nog gezegd dat als de bruine croc niet kon een zwarte croc ook goed is. Volgens mij wordt iedereen gewoon belazerd.

Ik heb hetzelfde. Als early bird en wacht nu ook 2 jaar op het klokje… OK, toegegeven, ik had wel mijn keuze later veranderd naar de open lugs, die toch wel mogelijk bleek maar nu uiteindelijk weer te kampen heeft met WR issues die opgelost moesten worden. Ze zou komende maand gemaakt worden… dat heb ik wel vaker gehoord.

Was het wachten beu, en heb d’r maar 1 van iemand overgenomen.

Het verbaast me dat er überhaupt iemand is die er een ontvangen heeft…

Als ik de berichten op hun Facebook mag geloven zijn er d’r die em al hebben en ook updates krijgen.