Ik gek op gadgets en op horloges. Horloges vooral van Omega, Rolex en Breitling, heb er zoals velen hier tientallen gehad de afgelopen jaren.
Nu heb een aantal maanden een Apple Watch gehad en die viel me ernstig tegen. Gewoon omdat ik hem eigenlijk niet mooi vind maar ook het gebrek aan veel keuze in wijzerplaten viel me tegen. Daarnaast stoorde ik me er enorm aan dat de apps zo ongelooflijk traag werken. Kortom, die heb ik weg gedaan en er een ander forumlid blij mee gemaakt.
Nu merk ik dat ik op internet steeds bezig ben met het bekijken van de TAG Heuer Connected. Dat ziet er tenminste uit als een horloge en op de internetplaatjes lijkt het soms gewoon net een âechtâ TAG Heuer horloge doordat de wijzerplaten er erg goed uit lijken te zien.
Heeft iemand hier het ding al in het echt gezien of heeft iemand er eentje? Zo ja, wat zijn de ervaringen?
Rond kerst gezien bij een juwelier in Keulen. Zag er inderdaad goed uit, kwam al bijna in de twijfel, maar toch redelijk fors en de wachtlijst was behoorlijk. Had toen ook meer interesse in de Aquaracer. Weet niet hoe het nu is met die wachtlijst.
Ik vind hem er heel gaaf uitzien, maar hij gaat mij nog niet ver genoeg, ik mis de sport functies, Ik ben zelf aan het wachten op de Garmin Fenix 3 HR, deze icm de lederen band is echt nice. Met de Connect IQ kan je heel veel wijzerplaten zelf instellen.
Ja, daâs wel ff van een andere categorie, en prijsklasse:
Met dit soort gears, wanr van Horloge kun je niet meer spreken, kun je het beste wachten:
Garmin/tom tom/suunto kunnen niet achter blijven in de race.
Kreeg een bericht van mijn lokale juwelier dat hij er een aantal op voorraad had. Prijs is ⏠1.350 dus veel voor een smartwatch maar niet zo veel voor een TAG Heuer. En met een mogelijkheid om hem na twee jaar in te ruilen (met bijbetaling) op een mechanische TAG Heuer.
Zoveel geld uitgeven voor een smartwatch, en na 3 seconden schiet hij in dimmed mode. Dat betekent: hij staat wel aan, maar het mooie -zoals op de foto- is er voor 90% vanaf. Als ze dat nu eens oplossen, zou ik er eens over na kunnen denken. Google staat inbreuk op dit punt van Android Wear simpelweg niet toe, enerzijds om batterijduur te velengen, en tenslotte om het scherm niet te beschadigen.
Ik heb een Moto 360 II en heb daarop Intellicom WatchFaces geĂŻnstalleerd. Hierin kan je sowieso kiezen voor âkeep awakeâ tijden tussen 7 en 30 seconden. Met StayLit Wear kan je dat nog eens verlengen naar 5 minuten. Of naar een echte âalways onâ⊠dat kost je wel 1,5 euro, dat dan weer wel