Apple Watch, maar welke?

Morgen is het zover en kan de jacht worden geopend op de Apple Watch, althans als je in Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië etc woont. Nederland mag nog even wachten. Ik ga er zeker een aanschaffen en sta voor de keuze van de aluminiumversie, de Sport, of de stalen versie. Het prijsverschil in de vanafprijs is € 250, € 449 voor de Sport tegen € 699 voor de stalen. Welke zou jij kiezen? Graag on topic blijven:~

Groeten, René

Ik zou de stalen nemen, met het grote scherm. Ik denk dat deze het langs mooi blijft (krasjes) en het makkelijkst weer verkoopt mocht hij je niet bevallen.

Ik ga voor de zwarte alu. Als ie echt goed bevalt koop ik over een paar jaar wel de stalen.

Deze toch?

Oh wacht, we moesten on topic blijven :wink:

Ik zou denk ik de stalen ook mooier vinden, door het gepolijste. Ik weet de specs niet, maar bij de Aluminium zag ik dat ie waterbestendig is. Zijn de andere dat niet dan?

De space grey allu, versie 41mm met zwarte band

marnix.moed Schreef:

Deze toch?

http://store.storeimages.cdn-apple.com/4527/as-ima
ges.apple.com/is/image/AppleInc/aos/published/imag
es/e/42/e42yg/cbbk/e42yg-cbbk-sel-v1?wid=332&hei=3
92&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_u
sm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.v=1427353929
654

Oh wacht, we moesten on topic blijven :wink:

Ik zou denk ik de stalen ook mooier vinden, door
het gepolijste. Ik weet de specs niet, maar bij de
Aluminium zag ik dat ie waterbestendig is. Zijn de
andere dat niet dan?

De specs zijn gelijk. En voor het showen van de Edition is dispensatie mogelijk:)-D. De Edition is mooi maar zo belachelijk duur. Daar kunnen hele mooie grails voor worden aangeschaft.

Renato_55 Schreef:

De Edition is

mooi maar zo belachelijk duur. Daar kunnen hele
mooie grails voor worden aangeschaft.

+1 ben benieuwd hoeveel dr in nederland afgezet gaan worden.

marnix.moed Schreef:

Renato_55 Schreef:


De Edition is

mooi maar zo belachelijk duur. Daar kunnen hele
mooie grails voor worden aangeschaft.

+1 ben benieuwd hoeveel dr in nederland afgezet
gaan worden.

Vandaag op de reserveringssite van Apple Duitsland geweest. De verwachte leveringsdatum is nu al 4-6 weken. Ik denk dat het toch stiekempjes een hit gaat worden. Ik denk in eerste instantie niet bij de notoire horlogeliefhebbers. Deze zijn volgens mij ook niet de primaire doelgroep van Apple. Ik denk dat ik ga voor de 42mm staal met een mooie zwarte lederen band die magnetisch sluit.

Zoals zo vaak bij apple wordt er in het begin schaarste gecreerd om de hype te voeden

marnix.moed Schreef:

Renato_55 Schreef:


De Edition is

mooi maar zo belachelijk duur. Daar kunnen hele
mooie grails voor worden aangeschaft.

+1 ben benieuwd hoeveel dr in nederland afgezet
gaan worden.


afgezet worden? bedoel je de kopers? of aantal stuks horloges? :slight_smile:

Erik11 Schreef:

Zoals zo vaak bij apple wordt er in het begin
schaarste gecreerd om de hype te voeden

Helemaal mee eens. Het is DE marketingstrategie van vele bedrijven.Ik ben er ooit op afgestudeerd.

Ik kies er geen.
Ik ben van de mensen die ik ken…de grootste apple fan die er is.
In mijn horloge wil ik simpelweg al die speledingetjes niet hebben. Ik kijk er allang niet meer op om te zien hoe laat het is, enkel om ervan te genieten. De dag dat ik een smartwatch koop is de dag dat mijn volledige horlogeverzameling verkocht zal worden.

Marco V Schreef:
------------------------------------------------De dag dat ik een smartwatch koop is

de dag dat mijn volledige horlogeverzameling
verkocht zal worden.

Ik heb dr geen problemen mee. Ik wissel t af. Maak ik n lange rit, dan gaat n smartwatch mee. Sporten mn smartband. En voor andere momenten weer n ander klokje.

Ben benieuwd wie de eerste hier gaat tonen?

Ik niet:)

Wat ik eigenlijk een beetje suf vind van Apple (even los van of je graag een smartwatch zou dragen of niet), als je een iPhone of iPad hebt dat kun je deze opladen met elke willekeurige 6 pins Apple kabel, die zijn zo common dat je er altijd wel ergens een hebt liggen. Nu komt er weer een inductieve oplader bij die je mee moet nemen als je langer dan een (halve?) dag weggaat…

Orisfan Schreef:

afgezet worden? bedoel je de kopers? of
aantal stuks horloges? :slight_smile:

Stiekem allebei :smiley:

Max Kool Schreef:

Wat ik eigenlijk een beetje suf vind van Apple
(even los van of je graag een smartwatch zou
dragen of niet), als je een iPhone of iPad hebt
dat kun je deze opladen met elke willekeurige 6
pins Apple kabel, die zijn zo common dat je er
altijd wel ergens een hebt liggen. Nu komt er weer
een inductieve oplader bij die je mee moet nemen
als je langer dan een (halve?) dag weggaat…

+1
Ik vind het zo slim dat m’n Talkband een normale USB kabelje in het bandje heeft. Kan em daardoor praktisch overal wel opladen. Zo een dedicated craddle is echt knudde. Voor m’n Omate heb ik er 1 thuis, 1 op het werk en 1 in de auto…

Aan de andere kant, als niemand dergelijke initiatieven neemt, komt er niks nieuws van de grond. Want ik moet toegeven dat draadloos laden ook wel z’n voordelen heeft. Beter voor waterdichtheid, meerdere toestellen tegelijkertijd op een matje ofzo opladen, makkelijk in gebruik (je legt em gewoon neer of ergens tegenaan), etc.

Aan de andere kant heeft een kabeltje ook wel zo z’n voordelen. Lekker klein en makkelijk mee te nemen, relatief makkelijk verder werken terwijl het toestel aan het opladen is, etc.

Max Kool Schreef:

Wat ik eigenlijk een beetje suf vind van Apple
(even los van of je graag een smartwatch zou
dragen of niet), als je een iPhone of iPad hebt
dat kun je deze opladen met elke willekeurige 6
pins Apple kabel, die zijn zo common dat je er
altijd wel ergens een hebt liggen. Nu komt er weer
een inductieve oplader bij die je mee moet nemen
als je langer dan een (halve?) dag weggaat…

Met m’n Samsung Gear ook. Die moet je eerst in een houder doen, en dàn pas kun je hem met een USBkabel laden.

Ik vermoed dat dit part of het businessmodel is, op die accessoires wordt platina verdiend…

De oplader zit er gewoon bij. Liever zoiets dan een usb poort die je moet afsluiten met een rubbertje en er na een jaar uitflikkert