Apple Watch nieuw

Weet niet of hier ook fan’s zijn van de Apple Watch maar ik gebruik het vooral bij het sporten dus toch even een post op de nieuwe series 5 die gister uitgekomen is.
In één woord het valt me tegen. Denk 3 nieuwe functies tov het vorige model.
De.vraag is moet ik het daarvoor kopen of lekker wachte tot de volgende series uitkomt,

wat vindt jij?

2 likes

Goede vraag, ik vind dit niks. Nergens voor nodig

4 likes

Ieder z’n ding, maar ik heb er helemaal niks mee

Tuur al genoeg naar andere schermen

4 likes

ik vindt het raar dat je twijfelt over de aankoop terwijl je hem alleen gebruikt voor het sporten.

Niet kopen dus, dat vind ik. :wink:

1 like

Heb die event life gevolgd. Ik vind hem niet spannend in vergelijking met de vier. Ben benieuwd welke functies specifiek uiteindelijk ook voor mijn Apple watch 4 vrij komen.

En dan komt de dag dat je de batterij moet vervangen

Dat moet je niet zelf doen. Gewoon langs brengen bij Apple. Kost een volgens mij een paar tientjes.

Koop een fitbit als je hem alleen gebruikt om te sporten

4 likes

Of als je meer geld wilt uitgeven voor een echte Apple watch dan ga je daarvoor. Overigens houden ze de Apple watch 3 in de collectie. Dus je zou ook voor die kunnen gaan. Die is goedkoper dan de 5.

Misschien als je in Amsterdam of Utrecht woont is dat “gewoon”. In de rest van het land komen de reiskosten er vaak nog bij … soms tweemaal omdat het niet dezelfde dag kan gebeuren.

Tikt allemaal aan.

1 like

Dat klopt. Ze zitten alleen in het westen van het land. Wanneer je aan de andere kant woont dan kun je eigenlijk beter ergens in Duitsland naar een Apple store gaan.

1 like

Klopt ik zag dat ze in Duitsland ook veel meer modellen van de nieuwe series uitbrengen. Geval ff knallen naar Duitsland als ik er een wil. :scream:
Wel triest dat wij er zo slecht vanaf komen als toch wel tech land zeker dat t mobile de esim ondersteuning heeft geïntroduceerd vorige maand snap ik niet van Apple dat ze dit model niet verkopen hier. :cry:

1 like

Ooit gekregen van mijn lieftallige vriendin. Zelden omgehad. En als ik dan een keer het om wou doen was de batterij weer bijna leeg…

Tja, wacht drie maanden en scoor een gen 4 wanneer hij goedkoper wordt. Als je een gen4 hebt ben je te vroeg geweest met je vorige aankoop. :grin:

2 likes

Zoals @AmsterdamVintageWatches laatst postte, kan niet beter verwoord worden:

2 likes

:joy::joy::joy::joy:

Volgens mij is die Apple watch vanaf 40mm. Dat word toch echt gezien als een normale omvang. Kijk als je van die dunne vrouwen polsen hebt dan is dit idd te groot.

Beetje duur als je hem alleen gebruik voor sporten. Gewoon de oude blijven gebruiken en het geld wegleggen voor een analoge horloge😉

Vind het toch jammer dat ze bij de goedkoopste Chinese troep(?) laten zien dat een door de gebruiker vervangbaar batterij wel mogelijk is.

Blijf het misdadig vinden dat fabrikanten van electronica steeds meer dingen gaan vast solderen of lijmen zodat een gebruiker eigenlijk een wegwerpproduct koopt voor enkele honderden of in het geval van laptops duizenden euro’s.

1 like

Achja. Inderdaad je kunt goedkoper altijd wel dingen vinden die gelijkwaardig zijn en soms zelfs beter. Althans wanneer je kijkt naar bouwkwaliteit, functionaliteit. Maar dat kun je met alles hebben. Op dit forum wanneer het over horloges gaat is het niet anders. Maar ik ben zelf wel een beetje een Apple fanboy. Heb van alles van Apple in huis en ben er wel tevreden over.

2 likes

Apple is kut. Get over it.

Verstuurd vanaf mijn IPhone.

11 likes