Apple Watch of TAG Connected?

Ik zie de meerwaarde van een Apple watch niet.
Zo wil ik geen horloge gaan opladen of op een matje leggen om te laden als met een echt horloge dat niet nodig is. Ik heb veel spullen die opgeladen moeten worden, en het maximale is echt berijkt.
Ook op het gebied van ecologie ga ik steeds meer spullen aanschaffen waarmee mijn ecologische voetafdruk optimaal is.

Ik zie een Apple watch zoals die Casio’s met die rekenmachines van vroeger. Je kan er mee rekenen, maar echt fijn om die priegelknopjes te gebruiken maakt het een onzinnig ding. En je verstoord er je rekenvaardigheid mee om niet te hoeven hoofdrekenen.

De Tag, without a doubt. Prachtig horloge.
De Apple watch is … brrr. En inderdaad zuigen ze je steeds verder in het ‘Apple-Ecosystem’

Btw. Een smartwatch is ook gewoon een horloge hoor. Laat je niet gek maken !

1 like

Zit voor doordeweeks wel eens te denken aan een G-Shock met Bluetooth zodat je noticaties kunt zien op je horloge. Maar ik heb me daarin nog niet echt verdiept.

Persoonlijk zou ik een Apple watch met digitale sim nemen. Heerlijk om straks je telefoon gewoon thuis te kunnen laten, toch muziek te kunnen luisteren en eventueel te bellen.

Ik vindt beide een nogal hoog gadget gehalte hebben

Ik hou Frederique Constant wel in de gaten. als die hun hybride automaat met smartwatch features kunnen uitbouwen zodat er ook de juiste notificaties getoond kunnen worden, dan wordt het interessant.

Wie heeft hem dan gemaakt als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen? Intel? Ik kan het niet met 100% zekerheid vinden.

Intel. Plakkertje van Tag Heuer erop

de Tag Connected heeft de techniek van de samsung S2.

Ik draag liever een echt horloge. Daarbij heb ik een telefoon. Met zo’n prul erbij blijf ik nog meer troep opladen…

1 like

Nu even een wat minder ongezouten mening waar je wellicht nog wat aan hebt. Ik zou de Tag Heuer ver links laten liggen. Zou voor de Apple watch gaan en met het geld dat je dan over houdt (vergeleken met de Tag Heuer) een degelijk (mechanisch) horloge kopen of het geld op zij zetten voor een nog degelijker (mechanisch) horloge. :slight_smile:

Niet symphatiek vind ik netjes uitgedrukt. Ik liep er gisteren binnen en werd ongeveer geschaduwd door de beveilger terwijl de verkoopster appelig vanaf de balie stond toe te kijken…

1 like

Als motivatie afhangt van een horloge dan is bewegen geen lang leven beschoren. Discipline…! :smile::wink:

Pfff, geen van beiden.
Waarom zou je überhaupt zoiets willen??

Je kunt ook al een chip laten implanteren hoor als je je volledige vrijheid gewoon vrijwillig op wilt geven en 24u per dag bliepjes wilt horen…

Ieder zijn meug maar ik zie hierin geen enkele toegevoegde waarde

2 likes

Waar en hoe?

1 like