Apple Watch of TAG Connected?

Hallo, heb al wat info gelezen hier maar mijn vraag blijft… een smartwatch v Apple of een TAG Connected??
Ik ben iPhone 7 gebruiker, en vind die iWatch v Apple een polscomputer met vreselijk veel opties. Dus tell me…

1 like

Allebei niet.

Maar als ik moest kiezen, icm je iPhone zou ik voor de Apple watch gaan.

5 likes

Eens. Als het echt moet…de Apple Watch. Ik heb het een weekje kunnen uittesten en ik was best wel onder de indruk. Maar goed dat is Apple en de afstemming tussen de verschillende apparatuur is gewoonweg erg goed.

1 like

Ik heb zowel de TAG Connected als de Apple Watch gehad; allebei in combinatie met iPhone. Laat ik het zo zeggen; ik heb - als horloge liefhebber - van beiden spijt. Als je dat de prijs van de TAG weet en hoe lastig je die weer vèrkoopt weet je ook van welke ik het meeste spijt heb.

Nee, echt zn geld niet waard die Connected.

1 like

Nee

1 like

Apple Watch zonder twijfel

Perfecte integratie met je iPhone geeft de doorslag vind ik zelf. Verder is de prijs aanzienlijk lager dan the TH.

Ik draag zelf dagelijks een Apple Watch series 3 maar dan wel op Mn rechter pols, op links altijd een echt horloge

1 like

Als horlogeliefhebber spreekt de TH Connected me toch een heel stuk meer aan. Apple Watch vind ik meer een leuke gadget die weinig met horloges te maken heeft. En ja, wel handig. Krijg je trouwens nog steeds korting op een Carrera, als je hem na 2 of 3 jaar inruilt?

1 like

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Kun je mij het verschil dan uitleggen aub? Behalve dan dat de ene een smartwatch gemaakt is door een conventioneel horlogemerk?

Precies dat. Mooi horlogemerk versus computerfabrikant. En zeker ook de vormgeving.

Geen van beiden, op dit moment is voor mij de techniek nog te prematuur. Iedere avond opladen zie ik niet zitten.

Wellicht als er ooit eens een mooie Solar uitkomt als applewatch, maar dat zit er vast niet in.

Naja, ze hebben inderdaad hun naam er aan gehangen. Maar verder hebben ze er bij Tag Heuer natuurlijk vrij weinig mee te maken :slight_smile:

Dat is die negatieve Apple spiraal, na een tijdje zit je dan alleen nog maar met Apple spul. Slim bedacht daar door die jongens daar in Californie.

Uiteraard. Maar dat is met alle commerciële merken zo natuurlijk

Apple watch natuurlijk, die is er voor gemaakt. Integreert top met de iPhone. Iedere smartwatch is vooralsnog een verbruiksvoorwerp. Zodra de software achter loopt is hij overbodig. In die gevallen loopt je met een Apple minder snel achter dan met een andere. Vandaar de Apple watch maar…

Het heeft niets te maken met een mooi horloge. Ik draag er een met sporten, maar daarna toch liever iets moois om.

Toch heeft de Apple wel wat weg van …


Foto van internet

1 like

Zo zou je het kunnen zien. Een andere uitleg is dat TH met dit product gewoon vooruitstrevend bezig is in de bijzonder behoudende horlogewereld.

1 like

Beetje vergelijkbaar met horlogevirus; Applevirus.:astonished:

2 likes

Heb je je in dit geval ingelezen? Meen me te herinneren dat het een intel product was eigenlijk?

Edit: yep: https://www.forbes.com/sites/lauriekahle/2015/11/09/tag-heuer-unveils-its-connected-watch-built-with-intel-and-android-wear/amp/

1 like

Is alweer een jaartje of twee geleden dat ik erover las. Maar zou best kunnen. Niet zo’n gek idee om dergelijke partner uit te kiezen voor zo’n project.

1 like

krek.:+1::+1:

1 like

A smartwatch is not a watch, enkel een gadget/gimmick. De tag heuer connected is echt een gedrocht van een apparaat en doet in mijn ogen afbreuk aan het merk en de geschiedenis. Ik denk dat meneer Edouard Heuer zich 3 keer omdraait in zijn graf.

1 like