Apple Watch series 10 - 46mm - GPS - jet black - ZGAN 🍎

Apple Watch Series 10
(het nieuwste model)

• 46mm
  • GPS
  • Jet black
  • Black sports band (m/l)

• 100% krasvrij
  • 100% accu capaciteit
  • Garantie tot 26 december 2026
  • Factuur mediamarkt

Gekregen na de kerstdagen, slechts enkele malen om gehad en in de lade beland i.v.m. aanschaf van de Apple Watch Ultra 2. Deze Apple Watch 10 verkeert in absolute nieuwstaat en is dus volledig krasvrij. Compleet met buitendoos, binnendozen, boekjes, essager lader, zwarte rubberen band en factuur geleverd! Garantie loopt via Apple (geregistreerde aankoopdatum 26 december 2024) of uw lokale Mediamarkt (factuurdatum eveneens 26 december 2024).

Het verplichte signalement:
Merk en model: Apple Watch Series 10
Diameter: 46mm
Leeftijd: c.a. 4 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 26 december 2024
Factuur en/of certificaat: Factuur + digitaal
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos inbegrepen
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk. Verzendkosten- en risico voor rekening koper
Conditie (krassen, werking etc): 99,99%
Soort uurwerk en kaliber: Apple S10 PiP
Vraagprijs: €350

:white_check_mark: Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

:white_check_mark: Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes

:up:

Gratis aangetekende verzending (binnen Nederland) + extra siliconen “ocean” bandje!

2 likes