Aqua-Lung Only

Fantastische vintage skin diver. De 666 die je benoemt, doet mij denken aan de devil divers van Bulova. Geen link met Aqua Lung echter. Dank voor het delen!

Grappig dat ik dit topic nu zie.
Deze 2 zijn mij gisteren aangeboden, heb vriendelijk bedankt omdat ik juist mijn vintage hoeveelheid aan het verlagen ben.

5 likes

Oef, deze vind ik anders wel top hoor :+1:

Wat werd ervoor gevraagd?

1 like

Kwam deze net tegen op Instagram. Jouw horloge maar dan zonder het Aqua Lung logo.

3 likes

Klopt, ik had hem ook al gezien.

1 like

zilveren 1600 dollar en oranje 200 dollar, beide met originele bracelets en doxa verpakking Ik had van hem deze originele doxa rubber straps gekocht en toen kwam hij met die aanzetten.

Gave horloges maar ben net zelf mijn vintage aantallen aan het verlagen

1 like

2 likes

:+1::+1:

Die heb ik ook een gehad :grinning:

2 likes

zilveren 1600 dollar en oranje 200 dollar, die 200 dollar is een typ foutje neem ik aan? Want voor 200 neem ik hem direct over :grin::wink:

2200 dollar inderdaad.

1 like

Hihi, heb ik even niet rondslingeren… :grin:

1 like

En ik wil minderen met vintage… en voor dat geld koop ik dan liever nog een moderne oranje sub1200t erbij.

1 like

Daar heb je een goed punt, veel meer waar voor je geld!

1 like

nou ja ik ben veel voorzichtiger met vintage en dat is prima maar daarom wil ik er niet teveel van hebben.

1 like

Ik heb zelf inderdaad ook veel vintage gehad en heb er nog steeds wel een aantal maar nieuw draagt gewoon zorgelozer dat is tenminste mijn ervaring.
Bijvoorbeeld een seamaster met een lemania 5100 is erg leuk maar als er iets stuk gaat heb je toch eerder een probleem.

1 like

dat is nou het woord wat ik altijd gebruik. zorgvrij draaggemak. Dat staat bij mij bovenaan.

1 like

Inderdaad, ik sta gewoon te lassen en te slijpen met mijn Doxa om de pols het is tenslotte gewoon een horloge en geen pasgeboren baby,
Terwijl ik dat dus bijvoorbeeld niet doe met m’n vintage certina ds2.

1 like

wow oke dan ga je zelfs nog tien stappen verder dan mijzelf maar ja precies dat. Een horloge is en blijft een gebruiksvoorwerp. Een eerste kras is geen schande of ramp maar moet gevierd worden, zijn eerste levenstekens zijn gezet!

1 like

Ik wil ook een Aqua-Lung!

1 like