Ik ben blij dat ik de keuze nu niet hoef te maken…
Ach, sommige schieten in de trol modus bij het horen of lezen van het woord Seiko en Dacia.
Negeren is de beste remedie
Je moet mijn opmerkingen hier ook niet al te serieus nemen Arthur
1+1=3
Die wijzers van de GS, daar kan maar weinig tegenop
De AT is nogal wat duurder dan mijn quartz GS, dus dat zou helaas niet helemaal gelijk opgaan.
Ik zoek ook echt geen quartz. Een GS quartz heb ik een paar maanden geleden juist verkocht (wel een mooi ding hoor!). Ik denk aan een automaat, rond 40 mm.
Ik heb niet zo veel met de Seiko GS persoonlijk. Ook niet met Omega overigens, al roept het bij mij wel meer emotie op.
De Tag Heuer Calibre 5 daarentegen vind ik echt heel gaaf en daar komt meer emotie bij kijken.
Als het puur om de GS zou gaan, ging ik voor een Hamilton Jazzmaster Chrono
vs.
Maar doe mij maar deze:
Naast die GS heb ik ook een Heuer Carrera.
Dat hoeft elkaar niet bepaald uit te sluiten. Sterker nog, die vullen mekaar uitstekend aan.
PADI Turtle al besteld?
Goeie vergelijking
Smaken verschillen gelukkig…
Aangezien het persoonlijke smaak betreft is geen enkele vergelijking onjuist.
Ik vind de Hamiltons erg mooi, maar zal niet zo snel een Seiko kopen. Ik heb gewoon niets met Seiko. Maar ik heb ook helemaal niets met Rolex. Anders dan een investering zou ik hem nooit kopen (dus niet om te dragen).
Tag Heuer roept bij mij wel iets op…
Smaken zijn ook veranderlijk, misschien dat ik over 10 jaar alleen maar Seiko’s en Rolexen draag?
Verschillende smaak en merk beleving. Het mag allemaal.
Wat ik bedoel is, dat de TS vraagt wat te kiezen A of B. En dan kom je met een Chronograaf.
Dat vond ik wel grappig. Niks mis met Hamilton btw
Ik ben helemaal gelukkig met mijn 116600 ^^
Wauw… die AT sunburst… ben verliefd man.
Ik stoor me echt aan het lettertype van de afkorting + tekst onderkant plaat van de gs. Hoor daar nooit iemand over dus die mening zullen niet veel met me delen…
Verder een prachtig horloge!
Voor mij de AT!
Nieuwe contender: wat als ik een Rolex Explorer (39mm) in de keuze betrek?
Ik vind de 36 mooier , maar te klein. De 39 heb ik niet om gehad, maar is voor mij wel een ‘acceptabele’ Rolex. Simpel, beetje sportief.
Vind hem erg in hetzelfde straatje als de Omega. Netjes, stijlvol. De Seiko is wat klassieker. Grootste afknapper bij de Seiko zijn de toch wat minder fraaie fonts die gebruikt zijn als tekst op de wijzerplaat (GS)
Explorer is top. En je hebt keuze uit verschillende soorten…
Metaalsoort is (veel) mooier bij Rolex dan bij Seiko.