Vind alleen die 3,6 en 9 niet heel mooi. Hadden ze dat maar hetzelfde als bij de 1016 gehouden
Goed punt…was mooier, maar ik vind het nog steeds mooi genoeg.
De exp1 die vorige maand vernieuwd is of de oude met de te korte wijzers? Die nieuwe is wel weer heel fraai. Ik vind de Seiko en de Exp1 qua afwerking ook meer aan elkaar gewaagd.
Hoewel de Omega en de Rolex erg goede afwerking hebben zit de Seiko volgens mij wat dat betreft wel een stapje hoger. Dat is bijvoorbeeld al te zien aan de wijzerplaat en wijzers.
Filpje van GS. Jammer genoeg geen hi beat maar een spring drive.
Tja hier wordt je dan wel weer vrolijk van …
Maar het blijft een kwestie vsn smaak, voorkeur, marketing etc…
Seiko doet om het merendeel van hun GS wijzerplaten wel bijzondere dingen inderdaad
Rolex, Omega, Grand Seiko … waarom kiezen?
Als je één horloge hebt weet je hoe laat het is, als je er twee hebt, weet je het nooit zeker…
Helemaal mee eens …
Daarom heb jij er ook 3 (toch?)
Vind dit, op de nieuwe Air King na (die wint echt met vlag en wimpel qua lelijkheid) een van de minst aantrekkelijke Rolexen.
De 214270 is een mooi horloge. Goed draagbaar. Mooie band en sluiting. Opmerkingen over de korte wijzers… tja. Ik stoorde me er niet aan.
Minst mooie en dat is al genoemd zijn de cijfers.
Ik heb hem uiteindelijk verkocht. Een poosje terug de 114270 (36mm) aangeschaft. Ook leuk, maar toch net niet. Mag ook weg.
Misschien over een paar jaar de nieuwe Explorer.
En ondertussen afzien Paul met 2 GS’s, 2 Rollies, 1 IWC en …
2 Omega`s
Yip
Welke is het het meest a/h hart?
Must be de nieuwe GS?
Klopt. Nu 9 dagen achtereen. En verder de BLNR, Hulk en Ingy.
Omega`s en de Explorer draag ik het minst
Welke Omega’s heb je nog Paul, AT en Speedy
zit nu zelf weer met dilemma van 6 keer 1 merk of 6 verschillende merken
Wordt nog moeilijker als je ook “functies” toevoert zoals chrono, duiker, dress etc.
Okay, ik maak het nog lastiger: submariner eventueel?
Ik denk aan een no date, 14060 (M). Of toch voor een 16800 gaan (matte dial etc.)?
GS valt af. Keuze dus tussen Explorer, Submariner (of de AT houden).
Heb je wel eens een Rolex gehad? Ik weet het ff niet meer.
Gewoon zelf een keuze maken?
Het zijn allen goede horloges, dus een miskoop kan je niet doen.
3 stuks, maar genoemde modellen nog niet.
Die Seamaster 300…️
Naar mijn mening voor een Explorer gaan.
Een sub zie je echt overal. Daardoor totaal geen bijzonder horloge meer.
Dus doe me een lol en blijf alsjeblieft een beetje uniek door een Explorer te kopen.
De speedmaster heb je al, daar past naar mijn mening niet nog een standaard icoon tussen.
Just my 2 cents…