Ik ben geen kenner, maar prefereer meestal een sub no date boven een date !
No Date vind ik het best in balans
Maar een Rolex met een 2.5x pukkel is natuurlijk wel meer Rolex
De 16800 is waarschijnlijk de beste investering
Je bent wel heerlijk aan het "draaikonten"
Heeeeel herkenbaar
SUB+Speedy is natuurlijk een fatastisch tijdloos setje
In die context wellicht toch de datum
Enorm aan het draaikonten inderdaadâŠ
Dank voor de insights! Zo zit ik er nu ook inâŠno date is heerlijk ongecompliceerd en bovendien in perfecte staat. 16800 is verzamelwaardiger en meer vintage appeal denk ik. Ga ik daar weer over draaikontenâŠ
De AT is in ieder geval verkocht!
Damn die had ik wel gewild met mijn GS als inruil
Jammer voor je
Gewoon nog steeds lekker de Aqua Terra houden en ooit komt er wel een keer een explorer of submariner bij!
Klinkt bij mij meer alsof je de samenstelling vd collectie aan het heroverwegen bent. Wellicht een mooie SMc en een 36 mm explorer?
SMc doet me niets. Explorer 1 is prachtig maar te klein.
De jouwe vind ik prachtig, maar de wat dikkere lugs zijn me iets teveel van het goede denk ik. Als ik tenminste de goede voor ogen hebâŠ
Je had je trouwens best mogen melden hoor!
Heb zelf flink getwijfeld of ik de 39mm Explorer zou nemen of de Basel 2016 met de nieuwe wijzers en 3,6,9 met lume. Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de âoudeâ 39mm. In t echt zien de wijzers helemaal niet te kort uit en geven de witgouden 3,6,9 net extra diepte op plaat m.i. Ben erg blij met mân keuze! Daarnaast: de huidige 39mm is maar 2 jaar geproduceerd en je weet wat dat inhoudt bij Rolex: ooit wordt de âshort hand Explorerâ een gezocht horloge, net als de oude LV die in t begin ook niemand wou!
[URL=http://s735.photobucket.com/user/joepbrouns/media/Rolex%20Explorer%20I/20160409_110451_zpso7451fjj.jpg.html][/URL]
Hmmm, goed punt.
Jij was toch genezen van Rolex?
Ben weer een beetje ziek gewordenâŠ
Vooral vintage vind ik mooi. Misschien dus weer een poging doen en als het weer niks wordt ben ik wellicht voorgoed genezen.
U zei?
Hoewel ik hier ook voor zou kunnen gaan, maar weinig zin om naar Japan uit te wijken en geen idee wat hij in NL moet kosten:
HmmmâŠplaatje lukt niet??..gaat om een GS in grijs.
OefâŠdat bedoel ik maar.
App het plaatje maar dan plak ik hem er voor je onder
Of een vroege sub, ook leuk:
Er is natuurlijk wel verschil tussen iets wat veel mensen niet mooi vinden of een âontwerpfoutjeâ van Rolex. Het feit dat ze dit nu snel hersteld hebben door langere wijzers geeft een vergissing aan. Net zoals de eerste blauwe plaat van de 116613LB.
Als er al ĂŒberhaupt veel meer waard gaat worden is dat denk ik eerder de zwarte milgauss die nu uit productie is. Daar klopt alles aan, maar werd slecht verkocht.
Aan de 16610LV is volgens mij nooi echt iets veranderd om hem meer in de smaak te laten vallen.
Om even on topic te blijven zou ik denk ik op zoek gaan naar de sub uit 1982. Ik neem aan dat dat het geboortejaar van de TS is.