Met de AT kun je nooit missen, maar het zal ook een reden hebben dat de trekker nog niet is overgehaald.
Ik lees dat het stigma op Rolex zorgt dat die buiten de boot vallen, maar mocht je je daarop bedenken kun je naast de Oyster Perpetual wellicht eens kijken naar een Explorer I
Ik heb een AT dus ben wellicht niet helemaal objectief maar mijn advies aan jou: Hak die knoop door! Omega is een mooi merk, daar mag je er best 2 (of meer van hebben) en de Aqua Terra is een prachtig, mooi afgewerkt horloge met een heel goed uurwerk. Bovendien een echte GADA.
De AT is een mooie GADA, heb de zwarte en witte versie gehad. Ben inmiddels wel fan vd Railmaster (vorige versie), mooi “under the radar” en toch een eigen smoel.
Ik wilde eerder vandaag al aan je vragen of je aandelen hebt of provisie krijgt ofzo
Maargoed, het argument dat je met Rolex 24/7 een walking target bent is natuurlijk ook wat ongenuanceerd, het is altijd een suggestie waard en wat mij betreft zou een Explorer I perfect tussen de Montblanc en de Speedmaster in vallen
Handopwinders zijn een betere optie. Die zijn wel weer schitterend. En high accuracy quartz van Grand Seiko is de bom.
Mocht je toch een dunne automaat willen… Verhoog je budget en kijk naar Evolution 9. Mooie serie qua maat. Er is een paarse berk voor 11000 die heel erg tof is.
Dank voor jullie input. Veel mooie alternatieven voorbij zien komen. Dat was de bedoeling. Ga er nog even op kauwen, maar dat zal niet al te lang zijn vermoed ik.
Heel erg afhankelijk van de mensen om je heen denk ik, maar ik kan me er zeker iets bij voorstellen. Ik was laatst op een verjaardag waar ik daags erna ongevraagd een of andere website doorgestuurd kreeg waar hij zijn “superclones” vandaan bestelt. Een bijzondere en sneue gewaarwording, en dan droeg ik “slechts” een Omega
Kijk ook eens naar een wat ouder model in het donker blauw. Ik ben zo ontzettend tevreden en blij met dit horloge. De wijzerplaat speelt met het licht, zo’n mooi glas erop, reflectie in de uurmarkeringen, lange secondewijzer. Mooi op staal, leer, rubber en een nato. Prachtig (op werk) in een formele setting en uitstekend op het stand of onder een T-shirt.
De kogel is door de kerk. Ik heb serieus jullie alternatieven zitten naspeuren op het net en vandaag de AT ook nog even vergeleken met een OP (die / allen in display had), maar de AT bleek toch wat ik zocht.