Aquadive

Heeft iemand hier een Aquadive?
Zit er serieus over te denken om een Aquadive BS100 DLC te kopen.
Alles is mooi aan dat horloge (vind ik) :wink:

3 likes

vind ik ook, en de GMT is helemaal perfect :wink:

3 likes

Ook mooi!

Zeer aantrekkelijke horloges, naar mijn mening. Helaas nog nooit eentje gehad, maar dat komt nog wel :wink:

Kende ik helemaal niet, indd wel tof. Kan alleen niet wennen aan gaten in een band

Mooi horloge! Een echte duiker. Vind $1990 exclusief invoerkoste, verzendkosten en belasting wel vrij veel voor dit horloge.

Mooi horloge! Een echte duiker. Vind $1990 exclusief invoerkoste, verzendkosten en belasting wel vrij veel voor dit horloge.

Dat is zeker een mooi klokje , heb er geen ervaring mee .

Andere band zit er binnen 5 minuten op :wink:

Lume in de bezel :heart_eyes::heart_eyes:

Lume-kanon inderdaad :sunglasses:

Overigens voor diegene daarboven die Aquadive niet kent; toch echt wel een merk met historie wat duikers betreft. En die ‘band met gaten’; tja; op een dresser zou ik geen Isofrane swappen…:wink:

In mijn ogen een van de beste kleinere merken. Aquadive wordt door velen gezien als een microbrand en dan is het wat mij betreft zelfs HET merk.

Kwaliteit en materiaalkeuze is niveau Omega, wel groot. Ik heb de 300 gehad maar verkocht vanwege de grootte. Een 100 is wel een stuk kleiner, ik weet niet wat je polsomvang is. Om mijn 18cm pols zou de 100 een betere fit moeten zijn.

De 100 is inderdaad de beste optie denk ik. Heb een 47mm Panerai gehad mooi maar inderdaad best groot.

2 likes

Mooi hoor!

Tijd om weer dit topic wakker te maken…

5 likes

Hoe dik is dit horloge, wel vet hoor. Ga gelijk google. :+1:

1 like

Zoek dan op Aquadive BS300. Deze was mij echt te groot.

De BS100 was een betere keuze geweest…:wink:

2 likes