Aqualand’s Startersgids: CITIZEN, SEIKO en ORIENT rechtstreeks kopen in JAPAN! 🇯🇵

Wellicht al een keer bij iemand gespeeld maar voa Buyee een sniperbod ingesteld (uur van te voren). Uiteindelijk ook meer geboden dan de hoogste prijs

Bovenin staat echter dit maar de ‘won’ pagina is leeg. Bij ander scherm staat dat ik ‘outbidden’ ben

Nevermind, was gewoon iets te snel. Inmiddels mail gehad.

1 like

Het ging bij mij erg soepel de eerste keer :+1: Bedankt voor dit topic.

Ik ken m’ haha.

1 like

Nu maar hopen dat ie niet gecanceld wordt. Bij From Japan kon ik niet bieden omdat de verkoper geen proxy’s accepteerde. Bij Buyee niks aan t handje

:partying_face::partying_face:

1 like

Iemand hier ervaring met horloges met krokodillenleren banden uit Japan?

De verkopers in Japan zeggen allen dat ze dat niet naar het buitenland versturen, en dus zonder band of met een vervangende leren band versturen.

Is er een manier om de originele krokodillenleren band toch hier te krijgen?

Dat ligt internationaal volgens mij überhaupt moeilijk, export van dergelijk materiaal zal wel niet zijn toegestaan. Dus tenzij de verzender wil sjoemelen wordt het een lastig verhaal.

1 like

Jammer inderdaad. Ik begrijp de regelgeving niet erg goed verder… Neem aan dat de banden niet van Japanse krokodillen zijn gemaakt, dus vermoedelijk is er al een en ander grenzen overgegaan. Maar misschien is mijn aanname onjuist :slightly_smiling_face:

Iemand trouwens ervaring met iets meer dan 30 dagen laten liggen bij Buyee? Ik heb er een aantal liggen waarvan de “oudste” binnenkort over de 30 gratis dagen heen gaat, maar ik zit nu op iets anders te azen dus wil nog even wachten met opsturen. Als het goed is ga je gewoon automatisch over op “betaalde opslag”, maar heb het nog nooit bij de hand gehad :thinking:

Ja, ik een keertje. Zo werkte het toen inderdaad. Ik hoefde niks te doen en moest uiteindelijk een bedrag betalen voor de periode dat het item er langer dan 30 dagen had gelegen.

1 like

Top; gaan we dat doen; voor die paar dagen wel de moeite waard, anders moet ik misschien verzendkosten en inklaring dubbel betalen, en dat is wel even wat duurder :sunglasses:

1 like