Aquastar Only

Dilemma’s inderdaad :smiley:
Volgens mij hebben alle HFers hier met enige regelmaat mee te maken!

1 like

Ik vond die van mij enorm mooi maar toch weer verkocht. Rare hobby maar voor velen herkenbaar.

4 likes

Nou de mijne gaat binnenkort ook de blauwe hoek in. Waanzinnig mooi maar ik ga de fondsen in een andere hobby stoppen.

3 likes

Helaas mag mijn Deepstar II ook gaan, te veel onrust en nog geen stalen BOR band. Die komt wel in mei beschikbaar…

Voor degene met interesse, voordat de prijs naar nieuwe hoogte stijgt (dit is inkoop prijs in pre-order tijd met VAT).

2 likes

Aquastar rules :grinning:

19 likes

Prachtig !
Zeker die 2 L en R boven.

1 like

ja erg mooi!!!

1 like

Mooi team zo :+1:

1 like

Aquastar eindbaas… Prachtige set.

1 like

Aquastar heeft zojuist gemaild dat ze een 2022 versie van de deepstar chrono gaan uitbrengen. Pre order prijs rond de 2700 dollar en full price 3500 dollar.
Qua maatvoering gaat deze kleiner worden dan de 1e serie chrono maar wel groter dan de huidige niet chrono modellen. Verder verandert er niks aan de gave looks en binnenin komt er wederom een LJP uurwerk met kolomwiel!!! Super nieuws voor velen!!!

Fotos

6 likes

39mm?

1 like

ja klopt

2 likes

Order geplaatst. Wacht ook nog steeds om de deepstar 2.

2 likes

Wat een topper ! :heart_eyes:

1 like

Had die chrono idd wel nodig want die vorige is lug to lug toch een aardige knots.

Mooie maat in 39mm wordt dat denk ik. :+1:

1 like

Voor mij was die prima maar dit is een prima oplossing voor meer toegankelijkheid.

1 like

Prima uurwerkje die 8000 columnwheel

Hier in mijn Sinn 903

2 likes

Mag zeker gezien worden. :+1:

Natuurlijk historisch niet verantwoord, maar een kijkglaasje in de Aquastar had ook best gemogen:

4 likes

En de (eerste) pre-order batch van 300 stuks is er al doorheen…
out of stock” volgens de website.

2 likes