Aquastar Only

Huh, hoe, wat, waar?

#dibsmochthijnietbevallen🙏

1 like

Haha nee via een ander horlogeforum in de USA :laughing:

1 like

Watchuseek?

1 like

Yes

Dan weet ik niet of we dezelfde hebben gezien, maar de prijs die ik had vond ik niet mooi…

1 like

$950 :sleepy:

1 like

Hoe dan? Vertrouw je dat? Die van mij was net iets lager dan met een 1 ervoor :scream:

1 like

Was een erg actief forumlid, verkocht meerdere horloges maar de Aquastar voor bodemprijs, vraag me niet waarom maar was binnen 5 minuten verkocht dus

1 like

Maar een nieuwe variant dus? Bedoel die van mij was met stalen BOR band, maar kwam op €2000,- uit… Heb echt wel wat over om hem sneller te krijgen nu ik de pre-order gemist heb. Maar daar heb ik hem straks nieuw voor.

2 likes

Jazeker, de Deepstar 2 :point_down:

Was Reddit ipv WUS trouwens:

1 like

Grappig die berichten, $700 dollar voor de Fairwind een koopje noemen, wat het ook is, maar de Aquastar is in verhouding echt veel goedkoper… Die Halios maar dan met stalen bezel, is degene die bij mij misschien juist mag vertrekken voor de Aquastar :scream:

1 like

Ik wacht eerst even tot hij binnen is :wink:

Ik heb wel meer horloges nieuw gekocht welke toen perfect waren maar uiteindelijk toch weer de deur uitgingen.

Maar dat is volgens mij de norm hier :wink:

1 like

Nee hoor ik heb hem nog.
O nee toch niet :upside_down_face:
Hij blijft mooi :heart_eyes:

6 likes

Echt een super horloge. Alleen als ik financieel zou moeten kiezen tussen deze en de LHD Pelagos dan was dat ook een lastige geweest :face_with_monocle:

1 like

Ik houd me zeker aanbevolen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het is al 40 jaar lastig :rofl:

1 like

Goedemorgen Aquastar fans! Vraagje: ik zie dat de Deepstar II weer te bestellen is (levering in Augustus weliswaar) en twijfel of ik deze gewoon via Aquastar moet bestellen of op zoek moet naar een jong gebruikte.

Belangrijke vraag daarbij: op de website van Aquastar kom ik er niet direct achter waarvandaan zij de horloges verzenden en of in de prijs van $1.490 ook alle belastingen inbegrepen zijn?

Edit: doorgaan met bestellen geeft het antwoord al, excuus! Totaal een kleine $1.800…

1 like

Goedemorgen Cihan,

Ik heb er ook 1 in bestelling staan die in Mei geleverd wordt. Als je hem kan bestellen zou ik dat zeker doen. Deze serie was in no time uitverkocht en tweedehands zijn ze niet te krijgen of zelfs duurder!

1 like

Ik ben er serieus naar aan het kijken momenteel, ik kan momenteel via de USA een blauwe Deepstar II voor $1.350 inclusief verzending aankopen, maar als we daar invoer en BTW bij optellen wordt het verschil wel erg klein qua aankoopbedrag.

Dan rest de vraag: nu of in augustus genieten van deze beauty (en niet mee kunnen nemen naar de zonvakantie ook…) :thinking: