Aquastar Only

Huh, hoe, wat, waar?

#dibsmochthijnietbevallenūüôŹ

1 like

Haha nee via een ander horlogeforum in de USA :laughing:

1 like

Watchuseek?

1 like

Yes

Dan weet ik niet of we dezelfde hebben gezien, maar de prijs die ik had vond ik niet mooi…

1 like

$950 :sleepy:

1 like

Hoe dan? Vertrouw je dat? Die van mij was net iets lager dan met een 1 ervoor :scream:

1 like

Was een erg actief forumlid, verkocht meerdere horloges maar de Aquastar voor bodemprijs, vraag me niet waarom maar was binnen 5 minuten verkocht dus

1 like

Maar een nieuwe variant dus? Bedoel die van mij was met stalen BOR band, maar kwam op ‚ā¨2000,- uit‚Ķ Heb echt wel wat over om hem sneller te krijgen nu ik de pre-order gemist heb. Maar daar heb ik hem straks nieuw voor.

2 likes

Jazeker, de Deepstar 2 :point_down:

Was Reddit ipv WUS trouwens:

1 like

Grappig die berichten, $700 dollar voor de Fairwind een koopje noemen, wat het ook is, maar de Aquastar is in verhouding echt veel goedkoper… Die Halios maar dan met stalen bezel, is degene die bij mij misschien juist mag vertrekken voor de Aquastar :scream:

1 like

Ik wacht eerst even tot hij binnen is :wink:

Ik heb wel meer horloges nieuw gekocht welke toen perfect waren maar uiteindelijk toch weer de deur uitgingen.

Maar dat is volgens mij de norm hier :wink:

1 like

Nee hoor ik heb hem nog.
O nee toch niet :upside_down_face:
Hij blijft mooi :heart_eyes:

5 likes

Echt een super horloge. Alleen als ik financieel zou moeten kiezen tussen deze en de LHD Pelagos dan was dat ook een lastige geweest :face_with_monocle:

1 like

Ik houd me zeker aanbevolen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het is al 40 jaar lastig :rofl:

1 like