Aquastar Only

Dank, hoop ik ook! Anders afwachten tot ze weer bestelbaar zijn… :sob:

1 like

Inderdaad maar dan heb je helaas wel een andere prijs. Ja mooi dat ze met deze versie gekomen zijn, geslaagd model en lagere drempel voor diegene die de chrono optie / reissue van het origineel minder belangrijk vinden. Goede stap voorwaarts voor Aquastar!

1 like

Denk het ook :upside_down_face:
Ik vind vrouwen ook wel leuk misschien moet ik daar wat mee gaan doen.
Zo even aan mijn vrouw vragen of ze dat ok vindt.

2 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Dat is één van de nadelen ja… En langer wachten… Niet mijn sterkste kant. Ben best bereid iets in de prijs te doen bovenop de pre-order prijs :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Succes man, heb je ook al internationaal gekeken?

1 like

Nope… Als in Chrono24 of Uhrforum(heb ik helaas geen account)? Of andere ideeën?

1 like

10 likes

Wat een gave modellen heeft Aquastar gemaakt zeg… Pffff :heart_eyes:. Het is dat ik door aankopen in het verleden niet zoveel vertrouwen heb in de vintage markt… Hoewel ik ze vaak wel erg mooi om te zien vind!

1 like

Op ladder bracelet.
Even gepikt van Instagram.
Staat hem prachtig vind ik.

Schermafbeelding 2022-01-09 om 11.52.46

14 likes

Wow!!

Veel mooier stijltje dan meeste high end duikers imho!
Poeh! Wordt je wel hebberig van zo!

:+1:

1 like

Past goed op dit soort horloges :wink:

Ik denk wanneer de bezel mat/brushed zou zijn ik hem nog had gehad.
Prachtig horloge verder :heart_eyes:

2 likes

:+1::+1:

Dat vind ik nou juist het “unieke” (Doxa heeft dat ook maar minder opvallend) en bijzondere aan dit model.

2 likes

Is ook iets persoonlijks hoor.
Het is echt een prachtig horloge.

1 like

Ja joh, natuurlijk is dat persoonlijk. Dat is toch zowiezo het geval met horloges!

9 likes

Blijft een mooi ding zeg. Baal enorm, liep eergisteren eentje mis voor een geweldig mooie prijs (net twee minuten te laat gereageerd)…

1 like

Wow :star_struck:. Ik heb dezelfde incoming ergens in April. 3rd batch

2 likes