Aquis only

Lekker hoor, loop de laatste 5 dagen nu met mijn NA om.

ook met leuke lume hoor
Maar de Aquis ligt een beetje zielig in zijn doos. Vanavond maar weer eens dragen

6 likes

8 likes

10 likes

Kende alleen het Oris only draadje, maar deze nog niet. Mooie modellen komen voorbij zeg! Hierbij mijn duit in het zakje.

19 likes

Mooie great barrier reef👍, hier dan nog maar eentje van mijn date.

8 likes

12 likes

Die sunburst :star_struck:

6 likes

Heeft de Aquis Date met matte dial en bezel nu ook een volledig geborstelde bracelet?

Ja er is ook een Aquis in geheel matte uitvoering.

2 likes

BAM, gewoonweg BAM!!!

12 likes

Hey ik heb nu ook een kaartje voor deze tent :tada:

11 likes

Weet iemand hoeveel een oris (aquis clean ocean) mag afwijken? Type uurwerk 733 selita 200SW 1s. Heb hem een week nu ongeveer en loop soms voor en de andere keer loopt hij achter.

Volgens de product manual onder het hoofdstuk nauwkeurigheid mogen ze best wel een stuk afwijken: -5 tot +20 per dag, tenzij het een chronometer heeft.

Vandaag ook " de Hulk " maar weer eens omgeslingerd. Geen foto van vandaag maar wat heb ik genoten van m in t zonnetje!
3390

4 likes

Heerlijk dat groen :star_struck:

1 like

Weet ook niet hoe ik die foto moet aanpassen. Onhandige hork daarin. :blush:
Kun jij mij niet helpen?

Gisteren voor het eerst eens horloges gaan passen. In de eerste winkel hadden ze de volledig matte niet en ze vielen uit de lucht toen ik zei dat die echt wel bestond.
In de tweede winkel kon ik hem wel omdoen. Ik moet zeggen dat het zwart van de dial en bezel eerder als donkergrijs overkwam. Dat vond ik een beetje jammer.
Ik dacht overigens dat de 39.5 me het best zou staan (draag nu de Sinn 556 en SARB035 van 38mm) maar groot was mijn verbazing dat de 43.5 perfect op de pols lag.
Nu toch weer aan het twijfelen. Een gepolijste Aquis vind ik te veel blinken en ik heb ook eens een diver 65 van 40 mm om gehad en de Pointer Date. Dat zijn ook mooie horloges.

Hoe leg je het horloge s nachts? Altijd vlak? Of op de zijkant met de kroon omhoog bijv.? Dit is van invloed op het lopen.
Tijdens het dragen kan het uurwerkje wat sneller lopen en als je het wegleg in een bepaalde positie kan het wat langzamer lopen (of dus net andersom).
Probeer anders de Aquis eens s nachts steeds in dezelfde positie te leggen. Het is een tijdje proberen en dan kom je er wel achter. :slight_smile:

1 like

Ja ik wilde toen ook voor de 39 gaan maar de 43 valt echt heel mooi om je pols. De band van de Aquis heeft wel een beetje bling bling gehalte :star_struck:zeker als deze nieuw is.

1 like

Dat de bezel en plaat donkergrijs lijken, viel mij ook op.

Je kan de band natuurlijk ook laten borstelen


6 likes