Aquis only

Show hier je Aquis in alle kleuren en maten🤩


Uiteindelijk wil je toch een Aquis :grin:

19 likes

Waarom niet?

3 likes

“Zeurpiet only”

10 likes

Als je niet wil kijken, kijk je niet. Werk net zo als op de TV geen zin in voetbal zet je een ander net op. Geen belangstelling in Aquis kijk je niet, zo moeilijk is dat toch niet.

8 likes

Blijft een leuk klokkie, zou alleen wat vaker de box uit moeten komen :wink:

12 likes

ik doe ook mee👊🏼

16 likes

Leuk man, een eigen Aquis topic! Heb ondertussen de meeste wel gehad, deze vind ik nog steeds de mooiste
29ad5211c1720e07629fe185757d3731cfd9ea66

21 likes

Hier ook een mooie groene.

14 likes

Zo lang staan twijfelen voor die groene, echt heel mooi. Wie weet in de toekomst gewoon een groene erbij :heart_eyes:
Blauwe gedaan omdat dat net iets makkelijker re combineren is en ook gewoon heel mooi.

3 likes

Waarom wel voor die lelijke rolex’n dan?

4 likes

Ja inderdaad een erg zure opmerking. Bij het zien van deze Oris pracht krijg ik zin om er ook eentje te kopen. Dus niks aantrekken van zeurpietje @Drebin en laat maar zien kanjers :sunglasses::heart_eyes:

6 likes

:heart_eyes:

10 likes

Close upje van de small second

14 likes

Yes :heart_eyes::+1:

Ik heb altijd een dubbel gevoel bij de Aquis modellen, ze zien er zo enorm mooi afgewerkt uit en de kleuren spreken mij ook echt aan. Maar aan de andere kant kunnen ze soms vrij lomp overkomen als je kijkt naar de kast.
En Ohja ik wil deze :heart_eyes:

22 likes

Kiekeboe

11 likes

JA .

Heel eerlijk, best handig als je nog zoekende bent of twijfels hebt of een bepaald model echt je liefde is.
Dan kunnen fotos van bezitters je best een heel end op weg helpen… als alle fotos makkelijk in 1 topic te vinden zijn…reuze handig toch!

7 likes

Op zowel rubber als staal een heerlijk en prachtig horloge

11 likes

Dat is een gave kleur zeg! Nog niet eerder gezien of opgevallen :ok_hand:t2: :smiley:

2 likes

JA DREBIN! omdat de aquis een prachtig horloge is!
Wat ben je soms tochh een boos leeuwtje zeg…

7 likes