Show hier je Aquis in alle kleuren en maten🤩
Uiteindelijk wil je toch een Aquis

Waarom niet?
“Zeurpiet only”
Als je niet wil kijken, kijk je niet. Werk net zo als op de TV geen zin in voetbal zet je een ander net op. Geen belangstelling in Aquis kijk je niet, zo moeilijk is dat toch niet.
Leuk man, een eigen Aquis topic! Heb ondertussen de meeste wel gehad, deze vind ik nog steeds de mooiste
Zo lang staan twijfelen voor die groene, echt heel mooi. Wie weet in de toekomst gewoon een groene erbij
Blauwe gedaan omdat dat net iets makkelijker re combineren is en ook gewoon heel mooi.
Waarom wel voor die lelijke rolex’n dan?
Ja inderdaad een erg zure opmerking. Bij het zien van deze Oris pracht krijg ik zin om er ook eentje te kopen. Dus niks aantrekken van zeurpietje @Drebin en laat maar zien kanjers
Yes
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij de Aquis modellen, ze zien er zo enorm mooi afgewerkt uit en de kleuren spreken mij ook echt aan. Maar aan de andere kant kunnen ze soms vrij lomp overkomen als je kijkt naar de kast.
En Ohja ik wil deze
JA .
Heel eerlijk, best handig als je nog zoekende bent of twijfels hebt of een bepaald model echt je liefde is.
Dan kunnen fotos van bezitters je best een heel end op weg helpen… als alle fotos makkelijk in 1 topic te vinden zijn…reuze handig toch!
Dat is een gave kleur zeg! Nog niet eerder gezien of opgevallen