Deze en een leuke Seiko? (zonder datum) duiker erbij.
Kan ook nog een GS quartz bij met dit budget maar kan uit de posts niet echt uithalen of dit merk een kanshebber is? Zijn vaak ook met datum.
Succes!
Ps vind die Breitling ook gaaf!
Deze en een leuke Seiko? (zonder datum) duiker erbij.
Kan ook nog een GS quartz bij met dit budget maar kan uit de posts niet echt uithalen of dit merk een kanshebber is? Zijn vaak ook met datum.
Succes!
Ps vind die Breitling ook gaaf!
Moest je eens een chrono aandurven, een zwarte ZEP voor €6500 in het blauw.
Het is al gezegd. Maar zonder twijfel een 16600. Die van @TheWornWatch gewoon doen, die komt hem vast wel brengen voor 7k.
Altijd een plan.
100%
Oeh dat is een verrassende suggestie!
De Explorer 36 2020 is in mijn ogen een goeie alleskunner waar je veel plezier van zult hebben. Deze is t.o.v. zijn voorganger wel stevig/robuust en het formaat van dit horloge is echt perfect. De combinatie van het grotendeels geborstelde staal met de wit gouden indices en hier en daar wat gepolijste details, zorgt voor een luxe uitziende toolwatch die niet te veel om aandacht schreeuwt.
Daarnaast zou je altijd nog een mooie duiker kunnen aanschaffen. Iets als een Pelagos 39 bijvoorbeeld
Tja, je had 'm al zien aankomende, misschien. Maar dat zou voor mij het moment zijn voor deze.
Imo de mooiste actuele auto chrono.
Aan de andere kant, voor iemand die met jouw ‘roulatietempo’ misschien beter om iets ‘veilgs’ (of saais) te kiezen, zoals een Rolex.
Het spijt me maar verreweg de mooiste die je laat zien is toch echt de eerste foto. De leenBreitling.
Als je die nu eens gewoon van je zoon overneemt?
Nice
Is de Zulu time hier al voorbij gekomen?
Leuker imho dan de BB Pro, en komt in verschillende kleurtjes
Onlangs gepast:
Zoveel posts en niemand die een gs erin slingert?
Dan doe ik het maar
Of ga voor een oceanus en een camper
Tof, dat model kende ik nog niet.
[quote=“NSFW, post:115, topic:519309”]
een mooie no date
Hahaha altijd maar weer dat budget opkrikken.
ja blijft ook mooi
Heel tof maar ben zelf niet zo van de chrono
Ja die is tof he, krijgt 'm gewoon niet meer terug.
Jazeker, kijk ik regelmatig ook naar
Zeker ook tof, pfffff dat maakt het allen maar moeilijker allemaal.
Hahahaha , graag en dat voor 7K.
Pelagos 39 heb ik ook nog wel voor je
Hahahaha tja…