Zoals een aantal al was opgevallen heb ik alles verkocht Pelagos39, FXD, Ranger en de Militaire.
Nu draag ik een leen horloge van een merk waar ik nooit zo weg van was maar wat een heerlijk horloge is dit zeg
Wat centen ergens anders in gestoken en nu nog een budget van 7K over voor mijzelf, ik was gewoon toe aan wat anders. Vraag mij niet waarom dat weet ik zelf ook niet
wat gaat er zowel door mijn hoofd heen
de keuze moet ik toch zelf maken maar een beetje advies is altijd leuk en wie weet nog leuke nieuwe ideeën.
Keuze 1; een pre ceramic Rolex Submariner zoals een 14060
Een prachtige kastvorm ( mooier dan de super case ) weinig bling ook door de aluminium insert.
Supertof zonder datum maar die bracelet he, hol en voelt voor mij niet echt stevig genoeg voor zo’n duur horloge en dan nog die clasp met die lelijke aansluiting van die divers extension

Dat is natuurlijk op te lossen door er een tof rubbertje of nato op te zetten maar…
Keuze 2; toch maar weer een Explorer ( al eerder even gehad) maar dan het oudere model in 36mm een stuk goedkoper en het blijft een topper natuurlijk.
Nadeel is weer die bracelet maar voordeel is ik hou nog wat ekkies over voor een leuke beater ernaast.En die kan dan lekker mee naar het strand ed.
Keuze 3; Hou het toch lekker bij Tudor
En koop een BB Pro GMT een heerlijke vakantie ,strand beater en ook weer ekkies over voor nog wat leuks erbij, een toffe Damasko of Sinn .
Mijn horloge smaak is bij velen van jullie wel bekent, ik ben liefhebber van horloges zonder datum ze moeten onder de 40mm zijn en ik wil geen nieuw horloge kopen.
Gekeken naar de nieuwe Tudor Black Bay 41 wat een prachtig ding is dat zeg maar mij net teveel bling .
Wat is nog meer mijn smaak.
Maar ben weer geen liefhebber van handwinders
Dus ik ben benieuwd naar jullie inbreng en advies :wink