Jouw collectie op één foto deel X

Prachtig en wat een hoop goud :boom: :drooling_face:

1 like

Zou de Sub niet wegdoen, die staat op zichzelf binnen jouw collectie. De DJ vind ik overbodig icm. de OP en de BLNR. Wanneer je netjes gaat, pak je beter de Santos of JLC.

Dus; DJ eruit, Breitling opruimen en de YM eruit (ik vond m ook prachtig maar heb m ook weg gedaan, droeg hem echt te weinig). En dan erin; een strakke 16520 of een gouden klatser alà Overseas zoals hierboven benoemd of een bijzondere Daydate.

1 like

Dank voor het meedenken, maar die laat ik toch even voorbijgaan :pray: Bij mij gaat het toch meer om (young) vintage, en ook de spanning die sommige verzamelaars uit online aankopen (via kortingscodes, veilingen of eBay) ervaren, werkt bij mij averechts :innocent:. In het echie ben ik eigenlijk nog nooit een Pulsar opwinder of automatic tegengekomen, de Kinetic natuurlijk even niet meegerekend… Ben wel benieuwd of iemand op HF er gewoon al jaren eentje heeft…:full_moon_with_face:

1 like

In de vintage en/of horlogemakers sectie zijn er vast wel een aantal te vinden

1 like

Maakt niet uit toch? Dan koop je die klapper ook voor minder?

4 likes

Tja dat ziet er nu zo uit :stuck_out_tongue_closed_eyes: alles is verkocht.

21 likes

De vintage afdeling:

58 likes

:ok_hand:

1 like

Poah, elke keer als ik die Doxa zie… :heart_eyes:

5 likes

:pray:

Mijn vriendin zei overlaatst dat ik de doxa al lang niet meer gedragen had. Ik dacht oprecht even dat ik toch een sub300T gekocht had en het vergeten was :sweat_smile:. Deze doxa is zo hard géén doxa.

7 likes

Soort zoekt soort :joy:

Ze was al eens aan het ‘polsen’.

image

5 likes

:joy: Ze heeft de kans echt gehad hoor.

1 like

Mooi setje Vincent!

1 like

Die UG :star_struck:

1 like

Prachtig!!

1 like

Complimenten Vincent voor jouw onberispelijke keuzes

1 like

Jaja erg :heart_hands:

1 like

Bedankt mannen :pray:

5 likes

Weet je dat ik van dit soort foto’s weer zin krijg in een UG FS en een Doxa Grafic? Nog een paar keer en ik ben in staat om ze opnieuw aan te schaffen. :upside_down_face:

Misschien moet ik dan deze keer maar voor een Chronostop en een mystery dial Zodiac gaan!

2 likes

:joy::+1:

1 like