Jouw collectie op één foto deel X

Continuing the discussion from Jouw collectie op één foto deel IX - 4104 van Zen.

Previous discussions:

2 likes

Mijn Two Watch collectie. Twee allrounders die geschikt zijn voor vrijwel iedere gelegenheid. Beide vrij ingetogen en een tikkel(tje) saai, maar desondanks (of wellicht juist daardoor) precies wat ik zoek. Onopvallend, relatief bescheiden, maar wel twee stukken die de horlogeliefhebber in mij tevreden stemmen.

125 likes

Echt? Dacht dat GS bij een blauwe dial altijd een witte datumschijf met zwarte opdruk had. Dat gaat kennelijk niet altijd op :slight_smile:

Wel echt een prachtige serie hoor zo bij elkaar :+1:

1 like

Het is de SBGA375.

1 like

Komend jaar misschien nog een zwarte Sixty Five crazy numerals of een Aquis op rubber erbij. Maargoed je weet nooit hoe het uiteindelijk loopt :grin:

59 likes

Hier alvast ook de eindstand voor 2023. Ik probeer de aankoop van een nomos tangente uit te stellen tot 2024 :relieved:

84 likes

Eindstaat 2023

54 likes

Heel bijzondere set! Sommige stukken zouden me minder liggen, maar dat maakt ze niet minder mooi. De Tetra is ook echt een topper :+1:

Ik denk dat het nu moeilijker wordt om het nog gedaan te krijgen in 2023 dan 2024 :sweat_smile:

1 like

Bedankt Jasper :pray:

Ik hoef maar een paar keren te klikken. Soms wou ik terug naar de jaren 80, zonder internet om het me zo makkelijk te maken :sweat_smile:

2 likes

48 likes

Prachtige eindstand Vincent.
Unieke en prachtige collectie :ok_hand:

1 like

Echt een van de topcollecties op dit forum voor mij. Alle kleuren, vormen, merken en banden zijn vertegenwoordigd. Lekker eigenzinnig.

1 like

Bedankt Anthony

Bedankt Rory. Mooi compliment :pray:

1 like

De collectie op dit moment:

Heel blij met dit trio :smile:
Ben benieuwd wat 2024 gaat brengen op horlogegebied.

74 likes

Uniek en mooi :star_struck: zo zou ik jou collectie willen omschrijven Vincent

1 like

Plezier straalt er vanaf. Mooie set zo!

1 like

Hier eindig ik 2023 mee. Benieuwd wat 2024 brengt!

110 likes

Dit is waar we 2023 voorlopig mee afsluiten. Ik heb al wel wat leuke ideeën voor komend jaar. :tada:

125 likes

Fijne set!

2 likes

Eindstand;

106 likes