Thanks Arjen
Zeer zeker. Bedankt Wouter
Thanks Arjen
Zeer zeker. Bedankt Wouter
Prachtig Wouter!
Vertel
I know. Lekker toch. Beetje focus
Ideeën te over, maar een paar dingen die ik in mijn hoofd heb zijn:
De beste keuze.
Er komen hier echt veel mooie sets voorbij, wow!
Hier zit werkelijk niets bij dat ik zelf niet zou kopen of willen. Echt een mooi ensemble en toch anders dan anders.
Een set met eigen smoel
Perfect, kun je overal mee komen.
Zijn er wat dingen weg? Dacht dat je meer had, kan ook aan mijn brein liggen.
Thanks! Ik ben er ook wel erg mee in mijn nopjes. Alleen de pie pan gaat in januari wel in het blauwe deel verschijnen, want die ziet gek genoeg niet zoveel pols meer tussen al dat andere geweld.
Wat een prachtige horloges als onderdeel van werkelijk schitterende collecties!
Traditiegetrouw post ik ook even mijn eindejaarscollage. Vandaag heeft de Datejust met motif plaat het nest verlaten en de Nomos is hetzelfde lot beschoren. Ik ben horologisch nog nooit zo beschaafd het jaar uit gegaan
Er mag wel iets sportievers bij en aangezien de Tudor BB54 me tijdens een onverwachte passessie wel erg goed beviel, gaat dat hem worden. Ook de Yachtmaster is nog niet uit mijn gedachten, evenals een 5-digit DJ en een Zenith Chronomaster. Genoeg te wikken en wegen weer in ieder geval.
Prachtig!
Ook heel mooi en niks mis mee. Ik stel voor dat je in 2024 maar hiermee begint:
Toemaar. We have a winner!
Keurig.
En genoeg opties voor uit te breiden
Oef man. Ook een heel eigenzinnige collectie. Prachtig. Die tortue is een van de mooiste horloges op het forum imho. Was is het verhaal achter zie zenith? Was me nog niet eerder opgevallen.
Die heb ik nog hoor, ook een cwc g10 en een sinn 556. De cwc is mijn tuinhorloge geworden, de schildpad en echte beater, en de sinn hangt een herinnering aan waardoor ik hem nooit weg doe, maar eigenlijk ook zelden of nooit nog draag.
De groene Constelation springt er echt uit voor mij!
Mooie collectie zowiezo
Van links naar rechts.
Een Onsa en een Omega Genève die mijn opa mij heeft nagelaten. Beiden opnieuw geserviced en van mooie nieuwe bandjes voorzien. Ik draag ze zelden, maar hebben altijd een plekje in de doos.
De 36mm Explorer. Het meest allround horloge die ik heb gedragen. Tijdloos, sportief, netjes, het kan altijd. In 2022 bij de AD kunnen kopen.
Breitling Colt 44 Automatic. Voor mijn 30e verjaardag van mijn moeder gekregen. Heb deze 5 jaar lang elke dag gedragen en momenteel wissel ik hem vaak af. Daily beater en heeft veel bijzondere momenten meegemaakt. Wil hem weer op rubber zetten als mooie afwisseling.
Swatch X Omega Moonswatch. Heeft geen introductie nodig. Maar heeft me echt verrast hoe ‘leuk’ deze draagt. Misschien tijd voor een echte Speedy?
Benieuwd wat jullie ervan vinden en met name wat voor een nieuw horloge hier nog ontbreekt.