Jouw collectie op één foto deel X

Thanks! De Tortue is echt wel een horloge dat me ook heeft aangewakkerd om nog meer in dit type horloges te duiken (neo-vintage, edelmetaal, dunne uurwerken).

De Zenith is een oude handwinder uit 1945, gemaakt voor de Zwitserse (vrachtwagen)fabrikant Saurer. Ik heb Omega’s, Certina’s en Zenith’s met Saurer-logo gezien, maar dit is de oudste die ik ben tegengekomen.

3 likes

Deze moet je snel terughalen. Echt zoveel karakter en niets dat erbij in de buurt komt. Die 1601/3 is daar met alle respect niks bij, dus die eruit om een deel te financieren.

2 likes

Thanks! Die gaat ook niet meer weg, zo één vind ik nooit meer.

1 like

Ja dat is wel een geruststellende gedachte :sweat_smile:

Toch zijn er plannen zat :joy:

1 like

BAM :boom:

Schitterende verzameling :trophy:

2 likes

Mooie collectie! Die ZEP rechtsonder blijf ik :heart_eyes:

2 likes

:heart_eyes:

3 likes

Mooie collectie :slight_smile:

2 likes

@GMTplus1 waar is je Omega P.O gebleven? Ben paar dagen niet op het forum geweest dus misschien heb ik iets gemist?

Zag in deel 9 vier horloges voorbij komen maar geen P.O ben benieuwd waar die is gebleven…

1 like

Verkocht binnen HF…

2 likes

Echt 2 prachtige horloges, maare… wel een beetje hetzelfde type. Tijd voor een dresser of chronograaf?

2 likes

33 likes

Oh ja die mag ook als eerste hoor!

2 likes

Best tevreden zo :ok_hand:t2:

62 likes

Na een onrustig jaar is dit het resultaat. Hoop Tudors gehad, maar dit is de beste combinatie voor mij. Doel voor 2024 is 2 aankopen (:sweat_smile:) of maximaal 3 met 1 vertrek.

59 likes

Mooie collectie Jorne :+1:t2:

2 likes

Eindstand 2023.
Een vintage Certina dresser in goud en een Hamilton zijn bij de horlogemaker.
Zou in 2024 graag een duiker met zwarte plaat toevoegen :thinking: De ene dag moet dat een Tudor zijn, maar de volgende weer een Breitling of een Rolex…
Ach ja, bezit van de zaak :grin:

62 likes

Eindstand 2023. Plannen voor 2024 heb ik niet echt. Misschien eindelijk eens een paar eruit en upgraden naar wat meer high-end :neutral_face:

121 likes

Mooie set!:+1:t2:

2 likes

Dit ook :+1:t2:

Fijne jaarwisseling heren en tot snel

3 likes