Jouw collectie op één foto deel VII

Continuing the discussion from Jouw collectie op één foto deel VI.

Previous discussions:

1 like

Ik sluit de oude en open de nieuwe!

Vernieuwde collazzie van de collectie:

101 likes

Tering. Wat een pracht en praal :sunglasses::ok_hand:

3 likes

Niets mis mee :ok_hand:

1 like

Lekker quartet! :ok_hand:t2:

1 like

Blij met de club van :nine: :slightly_smiling_face:

92 likes

Een nieuw deel :hugs: dan de foto nog eens .:wink:

53 likes

Zo een blauwe Tokyo blijft mooi…

Mooi 9-tal toolwatches :ok_hand:

1 like

Thx, idd dress watches :dress: zijn niet aan mij besteed.

Als ik iets dressig wil pak ik wel een van de Speedmasters :wink:

2 likes

Lekker setje zeg! Heel fraai! De rode bezel op die Speedmaster blijft toch echt sexy.

Seiko, Casio en Citizen eruit en doorsparen voor iets fatsoenlijks :rofl:. :rofl :point_left:t3: Fijn dat we dit niet meer hebben in dit topic.

5 likes

Die speedmasters :heart_eyes::ok_hand:t2:!

1 like

Ook happy mee:

59 likes

Doorsparen voor zoiets? :arrow_down: :wink:
Een zelfbenoemde Professor in de horloges noemde dit toch ooit een side collection?

16 likes

Het zooitje ook maar weer eens bij elkaar gegooid voor een groepsfoto. Moonswatch is er als laatste bijgekomen.

Als ik mijn bachelor later dit jaar behaal, schaf ik een BB36 aan. Misschien verkoop ik dan alles wel op de GS na voor een two-piece collectie. :thinking:

66 likes

Zoals ik in mijn introductie post vertelde ben ik flink gebeten door het virus. Onderstaande foto’s zijn van de current SOTC vanaf begin dit jaar (1 horloge) tot nu.

Ik heb en ben nog steeds erg aan het genieten van deze hobby - mede door dit forum, maar ben eigenlijk een beetje overwhelmed. Zoals terug te zien in de collectie. Ik zie het als een reis zonder echt een eind bestemming.

Dat gezegd te hebben heb ik nu wel besloten om langzaam richting een kleinere collectie te gaan met horloges uit het wat duurdere segment. De eerste stap is dan ook om te focussen naar de grail watch; de Grand Seiko SBGA229.

Anyway: bij deze de collectie met nog een Vostok Amphibia Neptune onderweg :sweat_smile:

31 likes

Tof die Kurono. Tijdje terug stond er hier 1 in het blauw en heb lang getwijfeld of ik de trekker over moest halen, uiteindelijk niet gedaan.

2 likes

Heerlijke set! :ok_hand:

1 like

Ja die is zeker gaaf. Krijgt ook de meeste draagtijd van de collectie. De kleur van de plaat is prachtig en de ringen op de dial geven een bijzonder mooi effect.

Wat hield je tegen om hem toen niet aan te schaffen, als ik vragen mag?

Thanks!

2 likes

Ging wat snel de laatste tijd met nieuwe stukken :grin:

4 likes

Vandaag alles op staal gezet. Vond dat toch wel weer een foto waard!

64 likes