Jouw collectie op één foto deel VI

Dat moet dan een panorama foto zijn om alles in beeld te krijgen. :wink:

1 like

Dank je. Dat is de SBGR321. Heerlijke allrounder.

13 likes

Draag je deze veel?

1 like

Welnee, hij is veel te druk met die Polerouter van 'm. En dat is begrijpelijk :smiley:

1 like

Veel is teveel gezegd, maar wel regelmatig. Gisteren weer eens.

Het is een perfecte allrounder. Dat is super in een kleinere collectie maar lastig als je meer hebt liggen. Want dan ligt er ook altijd wel iets netters, stoerders, groters of kleiners in huis :roll_eyes:

1 like

Heel herkenbaar! Vandaar ook mijn vraag.
Ik heb exact dit met m’n Explorer 1.

Waarschijnlijk is dat de beste all rounder die ik heb, maar juist daarom blinkt hij ook nergens in uit. In een grotere collectie kies ik altijd voor een anderen

1 like

Toevallig eergisteren de zwarte weer eens gedragen. Niet zo mooi als jouw ex, maar zeker ook fraai.

7 likes

Eens! De Explorer is er ook nog, maar die ligt heel vaak in de externe kluis :grimacing:

1 like

Nou … zeker niet te versmaden. Voor beide valt enorm veel te zeggen, maar misschien zitten ze nét in een andere categorie, gezien de kast. Die pianolak-wijzerplaat is in ieder geval super!

p.s.
Misschien zijn deze latere (toch?) modellen te zien als een soort evolutie van de eerdere Genta-kasten. Zeker net zo gaaf!

1 like

Zo mooi deze!!

1 like

Die zwarte is een 869113, jouw ex een 869111 als ik mij niet vergis. Dus inderdaad ouder lijkt me.

Voor de andere lezers de grijze, jouw ex:

8 likes

Zo mooi (in al hun eenvoud) deze Polerouters :star_struck::+1:

2 likes

Ik wil ook echt een polerouter in de collectie.

Ooit…

3 likes

Een mooie vinden wordt wel steeds moeilijker heb ik het idee.

1 like

Nee hoor, alleen maar duurder.

1 like

Klopt. Er is veel mee gerommeld.
“Buy the seller” is hier echt heel belangrijk.
En/of je er enorm in verdiepen.

2 likes

Toch mis ik die daydate met die kale zwarte dial :grimacing::grimacing::grimacing:

2 likes

Dit is toch 100x beter

14 likes

100x weet ik niet maar wel héél mooi! :heart_eyes:

Jammer van die stofjes als je doorklikt… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Jouw collectie op één foto deel VI (Deel 4).