Jouw collectie op één foto deel X

Dat moet je een keer proberen dan. :smile: :raised_hands:

13 likes

Alvast een berichtje van mij. Ben er nog niet achter hoe ik een voorstel topic open… Maar dat ter zijde.
Mijn collectie door de jaren heen:
Van een leuke swatch (ooit lang geleden) via Forsil en Diesel naar TW steel. Normaal doe ik heel lang met een horloge en koop pas iets als ik het tegen het lijf loop. Zo ben ik ook bij mijn Tissot gekomen. De laatste aanwinsten zijn de Seiko5 en Casio voor de heb, erbij.

Bij veel horloges hier verbleekt het natuurlijk maar je moet ergens beginnen. Nu nog even kijken hoe ik de foto toevoeg :thinking:

3 likes

Met een tussenstap

32 likes

Welkom @Felix83… goed bezig!

Bij mij ook wat rusteloosheid de afgelopen tijd, maar inmiddels wel content met deze 3 toppers en de afgeragde Tag:

52 likes

Die Zenith blijft iets bijzonders. :smiley: :clap:

2 likes

Had in eerste instantie een de Luca gekocht, maar uiteindelijk toch weer ingeruild voor de Shadow revival… heel blij ermee en wat een fantastisch ding inderdaad…

Nou was deze ook niet verkeerd, maar net te veel bling voor mijn smaak en kan ook niet zo goed tegen een rammelende jaren 90 bracelet :see_no_evil::joy:

29 likes

Mooie set weer.

1 like

Fraai kwartet zo! Die Zenith is heel erg tof :ok_hand:

1 like

Hier ook een update, weer naar 3 horloges. Toch wel de ideale grootte van de “collectie” voor mij.

De IWC is nieuw :

50 likes

Yes :+1:

1 like

Ik zie dat ik niet de enige ben met 2 dezelfde horloges. Jij 2 dezelfde van Citizen en ik van Oris.

2 likes

hierbij de mijne sinds gister geupdate met de squale en de certina

25 likes

Ik zou zeggen de Squale eruit en een Tudor Sub of Rolex SD. Mooie set met de ranger!

2 likes

Zeker mooi maar voor die keuze moet de Ranger er uit ivm budget. :wink:
Hou het blauwe gedeelte maar in de gaten.

4 likes

Ja en mij sturen :blush:

1 like

Klopt, exact dezelfde. 1 van de 2 gaat uit eindelijk met originele jubilee band weer de deur uit nadat ze een beurt hebben gehad en zijn voorzien van saffierglas.

1 like

Zeg @PaulRush, flink wat in de verkoop zag ik. Heb je nog wel wat over in je collectie :wink:? En komt er nog iets nieuws aan?

2 likes

Ook maar eens een fotootje gemaakt.

22 likes

30 likes

Ja Thijs, ik zit nu nog op 30+.
Uiteindelijk moet het eerst 30- en dan nog 20-.
Pfff, kill your darlings :rofl:.
Ik kom van krap 50 :face_with_hand_over_mouth:.

3 likes