Jouw collectie op één foto deel X

De Seiko 5 en het Russische horloge gaan nog ruimte maken voor wat anders.

28 likes

Leuke set!

1 like

Mag ik je vragen wat jouw zo aanspreekt aan de rechtse rij?

1 like

De nineties / begin 00’s look van deze Seiko’s.

Ik weet nog dat een collega van mij destijds zo’n Seiko kocht. Die met dat rood geel op de plaat.

Aparte stijl.

2 likes

Wat een prachtige omega!!

1 like

Ik denk idd het kalenderjaar. Maar als je vergelijkbare horloges hebt kun je wellicht meerdere in 1 advertentie zetten?

Cool vind ik die. Die komt volgend jaar natuurlijk ook als bb54 uit. :grinning:

Lijkt me niet, regels spreken over 24 horloges, geen 24 advertenties :thinking:

3 likes

Klopt idd, ik zie weleens dubbele advertenties langskomen maar die tellen dus ook dubbel

2 likes

Klopt :+1:.

1 like

Ik herinner mij nog de nieuwprijs van fl 999,-

Een ongekende zak geld, maar wat wilde ik dat ding graag. Als scholier voor mij toen onhaalbaar, maar het gevoel kan ik mij nog voor de geest halen :star_struck:

1 like

Even een update. Van kleur richting mono. :face_with_monocle: :ok_hand:
Ik ben blij met de collectie. :raised_hands: Met een focus op duikers en Speedy’s en een hele mooie two-tone.

60 likes

Speedy party🥳
Ik ben nog steeds overtuigd van de Seiko SJE093. Wat een mooi horloge.

35 likes

Die is inderdaad prachtig ja! Heerlijk maatje ook.

En nog een hele strakke ook👌🏻

Ja die reduced en de prof zijn nice. Ik zie alleen dat je wel perongeluk 2x een foto van de prof erin hebt gezet :melting_face:

2 likes

Ja eens, dat is gewoon een schitterend en goed horloge. :clap: De prijs ben ik al vergeten. :smiling_face_with_tear:

Hou op schei uit. Mijn ex’en lijken ook op elkaar. Maar dat komt ook omdat het een tweeling was. :upside_down_face:

Het zit in de details jongens. Ze zijn alle drie uniek :cowboy_hat_face: :ok_hand:

30 likes

Zie je zo, duidelijk verschil!

Taupe, zwart en beige.

3 likes

Weet jij ofiegenecnog een omega pouch over had

Ik heb de pouch van een forumlid overgenomen, volgens mij heeft hij nu geen pouches meer maar wel service (reis-) etuis, zowel de “lederen” als de textiele versie…

1 like

72 likes

68 likes