Jouw collectie op één foto deel X

De rechtse rij :+1:

Pfff zoveel heb ik er bij elkaar nog niet gehad in mijn collectie. Mocht je hulp nodig hebben dat moet je maar een foto posten hier, kunnen we even voor je strepen :wink:

1 like

Dank je, het enige is de verkoopregel van 24 stuks per jaar. Is dat in willekeurige 12 maanden, bijv vanaf mei 2023 tot mei 2024?
Of is dat gedurende een kalenderjaar, zoals nu jan tot dec 2024?
Pfff, het is toch wat hè :rofl:.

2 likes

De Seiko 5 en het Russische horloge gaan nog ruimte maken voor wat anders.

28 likes

Leuke set!

1 like

Mag ik je vragen wat jouw zo aanspreekt aan de rechtse rij?

1 like

De nineties / begin 00’s look van deze Seiko’s.

Ik weet nog dat een collega van mij destijds zo’n Seiko kocht. Die met dat rood geel op de plaat.

Aparte stijl.

2 likes

Wat een prachtige omega!!

1 like

Ik denk idd het kalenderjaar. Maar als je vergelijkbare horloges hebt kun je wellicht meerdere in 1 advertentie zetten?

Cool vind ik die. Die komt volgend jaar natuurlijk ook als bb54 uit. :grinning:

Lijkt me niet, regels spreken over 24 horloges, geen 24 advertenties :thinking:

3 likes

Klopt idd, ik zie weleens dubbele advertenties langskomen maar die tellen dus ook dubbel

2 likes

Klopt :+1:.

1 like

Ik herinner mij nog de nieuwprijs van fl 999,-

Een ongekende zak geld, maar wat wilde ik dat ding graag. Als scholier voor mij toen onhaalbaar, maar het gevoel kan ik mij nog voor de geest halen :star_struck:

1 like

Even een update. Van kleur richting mono. :face_with_monocle: :ok_hand:
Ik ben blij met de collectie. :raised_hands: Met een focus op duikers en Speedy’s en een hele mooie two-tone.

60 likes

Speedy party🥳
Ik ben nog steeds overtuigd van de Seiko SJE093. Wat een mooi horloge.

35 likes

Die is inderdaad prachtig ja! Heerlijk maatje ook.

En nog een hele strakke ook👌🏻

Ja die reduced en de prof zijn nice. Ik zie alleen dat je wel perongeluk 2x een foto van de prof erin hebt gezet :melting_face:

2 likes

Ja eens, dat is gewoon een schitterend en goed horloge. :clap: De prijs ben ik al vergeten. :smiling_face_with_tear:

Hou op schei uit. Mijn ex’en lijken ook op elkaar. Maar dat komt ook omdat het een tweeling was. :upside_down_face:

Het zit in de details jongens. Ze zijn alle drie uniek :cowboy_hat_face: :ok_hand:

30 likes

Zie je zo, duidelijk verschil!

Taupe, zwart en beige.

3 likes

Weet jij ofiegenecnog een omega pouch over had