Jouw collectie op één foto deel X

Ik heb de pouch van een forumlid overgenomen, volgens mij heeft hij nu geen pouches meer maar wel service (reis-) etuis, zowel de “lederen” als de textiele versie…

1 like

72 likes

68 likes

Daar zat ik stiekem ook op te aassen, door dat gezocht topic van je te volgen haha :joy:

1 like

Very nice

1 like

Zit er zwaar over na te denken de helft te verkopen. Draag enkele vaak en de rest sporadisch. Ze eten geen brood maar misschien een stuk of 4 of 5 eruit voor 1 dikke zou een idee kunnen zijn :neutral_face:

Op de schopstoel:

• Santos
  • Reverso
  • Yachtmaster
  • Radiomir
  • Navitimer
  • Submariner

Jammer dat de markt zo matig is op het moment :joy::joy:

68 likes

Ik zou niet graag in je plaats zijn om te schrappen, teveel moois :joy:
Enkel de YM ben ik ook van overtuigd.

Maar ik begrijp het wel, ben namelijk ook gelukkiger met minder horloges :slight_smile:

Ik ben heel gelukkig met een boel keuze hoor. Ben op het moment alleen niet zo into de hobby dus beetje schrappen kan wel :upside_down_face:

4 likes

Mooie collectie. Ik snap je gedachten om te “downsizen” wel. Wat wil je er voor terug in de plaats hebben?

Mooie gevarieerde boel, ik zou zelf wat minder schrappen. Ben zo vrij geweest eentje te schrappen die niet op de lijst stond maar met een waardig alternatief

Uit:

In:

Zelf ben ik wat in twijfel of de zware kleppers zoveel extra vreugde brengen. Vandaar eentje die mijzelf doet glimlachen. En een bazen-speedy.

En door 1 bij een grijze dealer te kopen raak je misschien sneller nog wat dingen kwijt in de tragere markt.
Wie weet zit er bij de gouden speedy ook een kleine ruildeal te verwerken. Ook met een Porsche moet je op tijd komen.

13 likes

Oeh, die zou ik juist houden omdat die zo lekker anders is. Mijn schrapkeuzes (niet bindend :grin:) zouden in dat geval zijn:

5 likes

Ik ga ook even vrijblijvend schrappen:

Als je rolex heavy wilt blijven: daytona in, witte dan uiteraard
Anders zoals @kad zei: zenith manufacture a386 (kan ik zelf ten zeerste aanbevelen) erbij.

Wel benieuwd wat 1 topper voor jou zou zijn!

5 likes

De perfecte duiker bestaat nie-

1 like

Die omega ook schrappen (bovenop die 6 op de schop) en gewoon voor n (gouden) daytona gaan.

Radiomir en YM eruit snap ik. Maar die reverso mag je niet wegdoen :heart_eyes: . Echt prachtig. Santos vind ik ook erg mooi, maar mss een keer de TT Galbée proberen?

1 like

“schrijven is schrappen” zegt men wel eens en met de Omega SMP 300 ref. 2254.50 die binnenkort wordt bijgeschreven mag er hier wel geschrapt worden. Ook is de horlogedoos aan vervanging toe en een kleinere met zo’n 8-tal slots lijkt me prima.

de Briston gaat er al uit. de Baume & Mercier (afstudeercadeau), Junhans Max Bill (geboortecadeau) en Longines (40e verjaardag en gedragen bij geboorte 2e zoon) gaan nergens heen.

de prachtige Omega Seamaster Aqua Terra ref. 2504.50 ben ik ondertussen ook al wel gehecht geraakt en diende als upgrade van de Sinn 556i, dat was althans toch de verantwoording naar mezelf :sweat_smile: die Sinn heb ik nog steeds niet verkocht, u kent het wel…

benieuwd naar jullie reacties

23 likes

Ah leuk, een wegstreper!
Nou daar gaan we, happy to help! :+1:

5 likes

Il zou er nog een chrono aan toevoegen, want die heb je niet (meer).

5 likes

Ja ik ben voor!

Alleen dan de Sub houden en de gmt eruit.
Die Starbucks zie je minder vaak in het wild.

1 like

Echt geen idee. Sta op de lijst voor een witte speedy maar voor de rest geen wensen. :grin: Daarom is zo een streep topic zo leuk.

5 likes