Ik zou voor de sub gaan.
(Tudor pro in collectie, expl 1 meerdere gehad en in collectie, nieuwe BB geen ervaring, andere merken ook niet).
Maar ik kan je wel zeggen dat ik Heel vaak teruggrijp op de sub vijf digit.
Enige nadeel van de sub NO DATE vijf digit is de non solid end links. Zorg dat die een beetje strak zijn en de band in algemeen. Of laat deze strak maken (let wel: Dit is voor de end links niets zo maar te doen, toch een beetje hoe ze zijn. Nieuwe springbars doen vaak goed en even laten opfrissen/‘bijbuigen/hervormen’ door goede horlogemaker/bandhersteller ).
Ben dit jaar al twee maal op vakantie geweest en in september gaan we naar Portugal dus dat zit wel goed hoor.
Dit ook!
Belangrijkste vraag is:
Heb je al een camper?
Hahaha, wel naar gekeken.
Maar aangezien we vier kleinkinderen hebben wil mijn vrouw ook niet te lang van huis weg zijn.
en dan telkens maar een weekje weg dan kom je ook niet zover.
Dus maar een andere auto gekocht.
Camper lijkt mij super, gewoon lekker 6 weken toeren met dat ding maar dat zit er dus niet in.
Indien mogelijk, blijf lekker met die mooie Breitling rondlopen, stel je beslissing even uit.
Dat is zeker wel mogelijk @jan13 en ga ook geen overhaaste beslissing nemen.
Echt een prachtig horloge in de juiste maat alleen die kleurstelling staat mij een beetje tegen, teveel gilt.
Dit. Modern is toch echt meer jouw ding.
Zeker als ik dit lees
De bb4, niet de tudor die je had en net geen submariner maar wel de bouwkwaliteit van een moderne sub.
Kan je evenzeer op rubber of een anto zetten, breekt de bank niet en je kan eventueel nog een vertex of serica als daily erbij nemen.
Dat zou zeker ook een mooie set zijn
Bb41 dus vroeg in de morgen
Ik dacht dat je de 54 bedoelde maar de 41 dus en dan deze
of deze ?
Zou ik voor de Monochrome gaan dan op oyster de jubilee is mij net te bling.
Ik wou zeggen sea dweller 16600, een lekkere tool klapper. Mooi formaat, geen bling, altijd solid end links, dus geen rammel band. Tot dat ik las geen datum. Maar ergens vind ik die wijzerplaat best wel in balans ondanks de datum.
Je hebt nu al zoveel Tudor’s gehad; BB58, Pelagos 39, FXD en misschien vergeet ik er nog een. Dat ze misschien niet echt meer iets speciaals oproepen. Wil je niet gewoon een keer iets heel anders? De SJE093 kan ik aanbevelen. En sowieso is een 14060 een hele goede keuze.
Keuze gemaakt denk ik?
Je hebt alles verkocht en een mooie leen-Breitiing. Daar kun je zo mee aan de slag in diverse sectoren, bijvoorbeeld autoverkoop.
Die 7K kun je dan al in het pensioenpotje stoppen. Ik denk dat het vraagstuk zo wel is opgelost.
Je zit hier op Horlogeforum en jij begint op zaterdagmorgen over pensioenpotjes.
Om te beginnen: het geld hoeft niet op lijkt me. De eerder genoemde spaarpot is geen gekke gedachte. Je ‘oorlogskas’ moet altijd gevuld zijn voor backup in noodgevallen of later inderdaad pensioen oid.
De leen Breitling is tof, wellicht kun je deze aanschaffen? in elk geval is een ’ hogere kwaliteit waterdicht horloge van nader te bepalen merk, model ’ een zekere ‘must’ in een verzameling.
Verder kan een handopwinder een interessante toevoeging zijn, de Vertex is geweldig
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen