Veel wat je hebt gehad wijst hierheen, ik zou het zeker overwegen .
Een Pelagos 39, die monochrome BB41 en SJE093 zijn overigens ‘betere’ horloges naar mijn mening.
Echter, misschien goed om niet alleen met het verstand te kopen maar ook met het hart.
Horloges waar ik iets bij voel, die blijven lang, ongeacht ieders mening of de ratio . De rationele horloges, al klopt alles, worden mij al snel saai.
Ik zit nog eens je topic door te lezen n.a.v. je titel.
Welke is (of zijn) de hart keuze en welke de verstand?
Alles wat in het tweede ligt kan gelijk afvallen.
Scheelt weer!
De monochrome op 5 link, die tudor 3 link band is net niks, krijg je net niet lekker op de goede maat en de fake rivets aan de zijkant, samen met de trapeze afloop verpesten dat bandje.
Snap ik, no date is zo lekker clean, maar helaas die end links
Jah daarom vind ik hem dus tof
Jah maar dan heb je nog steeds die vervelende hollow end link als je eens op staal wil dragen.
Blij dat mijn explorer solid end links heeft, want hoe goed die het ook zal doen op nato. Sinds dat die er is nog nooit van de stalen band afgehaald
Heb die zwarte laatst als full set met recente beurt van tempus gezien voor €6500,- doe je er een leuk duikertje bij in een bijzondere kleur als beater en ben je klaar. Ik heb er nog een te koop trouwens
Eigenlijk ben je meer een duiker fanboy Dan, dus vergeet de rest!
Misschien even een rust periode wat de knaller betreft inbouwen en voor een leuke vakantie GADA gaan voor tussendoor
Kan je meteen leuke plaatjes schieten van het tussendoortje in zee, watervallen en zwembad etc. jou kennende
Maar nu de hamvraag?
Slaat Dan meteen 7k stuk voor een tweedehandse duiker?