Keuze stress, met hart of verstand kopen budget 7K.

Veel wat je hebt gehad wijst hierheen, ik zou het zeker overwegen :+1:.

Een Pelagos 39, die monochrome BB41 en SJE093 zijn overigens ‘betere’ horloges naar mijn mening.

Echter, misschien goed om niet alleen met het verstand te kopen maar ook met het hart.
Horloges waar ik iets bij voel, die blijven lang, ongeacht ieders mening of de ratio :innocent:. De rationele horloges, al klopt alles, worden mij al snel saai.

1 like

Dat is ook zo hoor. Bedankt voor je advies. :laughing:

3 likes

Dat zit wel goed.

Tja wie weet, dan wel de stalen band erbij :wink:
Bij die Colt dan bedoel ik.

4 likes

Ik zit nog eens je topic door te lezen n.a.v. je titel.
Welke is (of zijn) de hart keuze en welke de verstand?
Alles wat in het tweede ligt kan gelijk afvallen.
Scheelt weer! :wink:

1 like

Mijn hart zegt een pre seramic Sub :heart_eyes:

Is zeker ook en tenminste geen pukkel op t glas :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Die pre ceramic Sub doet het ook heel goed op een zwarte Nato.

:wink:

2 likes

:+1: maar dan deze:

12 likes

De monochrome op 5 link, die tudor 3 link band is net niks, krijg je net niet lekker op de goede maat en de fake rivets aan de zijkant, samen met de trapeze afloop verpesten dat bandje.

1 like

Ook een prima voorstel Dan

Veel Tudoristen zien jou graag een Tudor dragen zo te lezen :smile:

2 likes

De 39 mm Seamaster Planet Ocean en je kan 2 maanden eerder met pensioen ook nog👍

5 likes

Ga simpelweg met je eerste keuze, de 14060. Je doet vaak aan bandenswappen en dat kan hiermee perfect.

2 likes

Wat je ook doet, zorg dat die Colt er blijft. Wat een knapperd is dat!

2 likes

Snap ik, no date is zo lekker clean, maar helaas die end links :broken_heart:

Jah daarom vind ik hem dus tof

Jah maar dan heb je nog steeds die vervelende hollow end link als je eens op staal wil dragen.
Blij dat mijn explorer solid end links heeft, want hoe goed die het ook zal doen op nato. Sinds dat die er is nog nooit van de stalen band afgehaald :woman_shrugging:t2:

1 like

In hoeverre is er nog sprake van kopen met verstand als het gaat om een horloge van 7k :upside_down_face: een dergelijke keuze zou ik dan ook eerder met het hart maken :wink:

Nou opgelost! Gewoon doen Dan. Die wil je hebben dus die moet je kopen :man_shrugging:

3 likes

Voor 7K… ?

Black bay 58 gmt ipv de black bay pro

Zelfde maat allen iets vlakker. Draagt zeker aangenamer

2 likes

Jah hoor is mogelijk, de vraag is eerder kan je een 14060 voor 7k krijgen. Dat denk ik eerlijk gezegd niet

1 like

Hey Dan, Serica maakt deze ook als automaat, ze zijn te vinden op de site en zijn €990,- dus je houdt dan nog een beetje over voor andere dingen :crazy_face:

Heb je weleens gekeken naar een Explorer II 16570? Vind die zelf net even wat boeiender dan een submariner die ik persoonlijk toch wat saai vindt.

Heb die zwarte laatst als full set met recente beurt van tempus gezien voor €6500,- doe je er een leuk duikertje bij in een bijzondere kleur als beater en ben je klaar. Ik heb er nog een te koop trouwens :crazy_face:

11 likes

Eigenlijk ben je meer een duiker fanboy Dan, dus vergeet de rest!
Misschien even een rust periode wat de knaller betreft inbouwen en voor een leuke vakantie GADA gaan voor tussendoor :wink:

Kan je meteen leuke plaatjes schieten van het tussendoortje in zee, watervallen en zwembad etc. jou kennende :blush:

Maar nu de hamvraag?

Slaat Dan meteen 7k stuk voor een tweedehandse duiker?

• ja
  • nee
0 stemmers
1 like

Is de 14060 er niet met SEL? :thinking: Ik dacht het wel hoor…

1 like