Koper?
Ik vind die 58 GMT prachtig als ie gewoon helder uitgevoerd zou zijn, geen gilt/goud/koper .
Dit dus.
Is wel te doen tegenwoordig
Nuttige info, dat wist ik nog niet . Toch altijd weer handig dat HF
Hahaha tja dat is voor mij ook nog een beetje een dingetje.
Die groene Squale die nu te koop staat is ook van mijn zoon. De Militaire heb ik al verkocht .
Maar die Omega is zeker prachtig had m al gezien.
Dat zijn ze zeker wel hoor
Pffff ook zo mooi
Ik ken je smaak nu inderdaad wel een beetje, maar denk ook wel een beeld te hebben bij hoe je omgaat met je horloges. (bedoel dit positief).
Je doet er goed aan om niet teveel richting high polish te gaan. Je gebruikt je horloges namelijk echt waar ze voor bedoeld zijn en ze zullen hoe dan ook wat krassen krijgen.
Die Explorer 1 ga je misschien wat saai vinden, maar gecombineerd met een leuke duiker is dit misschien wel de beste keuze. Dan heb je tevens je blijvende, enigsinds wat saaie alleskunner en 1 duikertje die je kunt flipperen om de onrust en flipperitus te temmen.
Met deze kombo kun je eens wat spelen. Dan verlies je ook weinig knaken, want je koopt de flipper met de kop eraf en schuift hem na het plezier weer door. Leg je zelf bijna niets/hooguit 100 euro in (afhankelijk van hoe erg hij geleden heeft tijdens je bezit).
Ja dat laatste klopt helemaal bij mij.
Bij een bedrag van 7000 (of meer?) vind ik persoonslijk dat je wat aan je verstand moet gaan twijfelen, maar als je hartje er blij van wordt⦠go for it!
Ben heel benieuwd welk horloge je uiteindelijk op uitkomt.
Hier ieder geval nog een left field idee
⦠ai, maar wel titanium dus lekker licht, net als de ex pelagos
En al tweedehands met discount te kopen
Anyway zal niet helemaal in je straatje liggen maar wellicht geeft het nog wat ideeƫn
Succes met je zoektocht
Zeker wel
Ow echt? Nou gas geven dan
Net weer een 16600 om gehad. Nog ff door sparen maar die gaat er echt wel komen
100% Explorer!
Ja man zo tof ook.
Dit
Ga je spijt van krijgen ik ga verder geen horloge noemen wat bij jou past,moet jezelf bepalen
Deze? @pasd.
De GS SBGN003
Dan hou je nog wat over voor een leuke beater en een ijsješ¬
En anders gewoon deze
Ik zou een mooie alleskunner kopen. Een 36mm of 41 mm oyster perpetual. Modern, solid bracelet en clasp, veel brush ipv polish, in zwart heel mooi, maar mijn persoonlijke favoriet is blauw! Ze zijn volgens mij weer iets beter verkrijgbaar ook. Weet niet of het is wat je zoekt, maar ik zou er graag een bezitten naast mijn Explorer 2. Heb ooit een rhodium 39mm gehad en spijt dat ik die weg heb.
Die laatste twee geweldig. Maar die Tudor op voorsprong van alles wat je laat zien.
Alleen vind ik deze voor 11.000 Zwitserse frank wel wat te gortig
Was cpo bij bucherer, dus dan weet je het wel
Ook mooi
Haha laat maar weten als de Colt geflippert wordt!